تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
کد مطلب : ۳۷۹۱۰۵
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از دیتمار هامان به دلیل اظهارات تند او علیه رابرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن انتقاد کرد و گفت با انتقادهای اولی هوینس از لواندوفسکی هم موافق نیست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،رابرت لواندوفسکی دیشب در جریان پیروزی بایرن مونیخ مقابل شالکه نمایشی فوق‌العاده داشت و با زدن یک گل و دادن یک پاس گل زیبا نام خود را به عنوان یکی از بهترین‌های بایرن در این بازی ثبت کرد.

 

این در حالی است که در روزهای اخیر لواندوفسکی با انتقاداتی بی‌سابقه روبرو شده است. ابتدا دیتمار هامان، اسطوره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان با اظهاراتی تند علیه لواندوفسکی گفت بایرن باید هر چه سریعتر از شر مهاجم لهستانی‌اش خلاص شود. اولی هوینس، رئیس بایرن مونیخ هم در اظهاراتی عجیب به انتقاد از لواندوفسکی پرداخت.

 

 

به گزارش بیلد، بعد از بازی دیشب و پیروزی مقابل شالکه، حسن صالح‌حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن فرصت را برای دفاع از مهاجم تیمش مناسب دید و درباره او گفت:" وظیفه من است که از لواندوفسکی دفاع کنم. او این فصل یکی از بهترین فصل‌هایش را پشت سر می‌گذارد و تا اینجا بهترین گلزن ما است. من انتقادهای دیتمار هامان را درک نمی‌کنم. حرفهای هامان در واقع تلاشی عجیب برای ضربه زدن به لواندوفسکی است. به نظر من هامان بازی‌های بایرن را خوب تماشا نمی‌کند".

 

حمیدزیچ که به نظر می‌رسید از حرفهای دیتمار هامان عصبانی است در ادامه به سبک حرفهای هامان درباره لواندوفسکی، گفت:" به نظر من لواندوفسکی برای بایرن مشکلی نیست که بخواهد از شرش خلاص شود. این دیتمار هامان است که برای شبکه اسکای مشکل‌ساز شده و اسکای باید هر چه زودتر از شر او خلاص شود".

 

حمیدزیچ همچنین با اشاره به انتقاد اولی هوینس از لواندوفسکی گفت:" باید بگویم که با نظر اولی هوینس مخالفم. لواندوفسکی در بازی قبلی ما 120 دقیقه دویده بود و طبیعی است که در دقایق پایانی نتواند یک فرصت را به گل تبدیل کند. اولی هوینس این را می‌داند و لواندوفسکی هم این را می‌داند".

 

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲