تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۳۷۹۰۹۹
تیبو کورتوا، گلر رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل اتلتیکو و جنجال های بسیاری که در این دیدار برایش پیش آمد، مدعی شد که برای تیم سابقش احترام ویژه ای قائل است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،کورتوا از سوی هواداران اتلتیکو به موش تشبیه می‌شود و شب گذشته عروسک‌های موش به سمت او پرتاب می‌شدند. همچنین پلاک کورتوا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو نیز پیش از بازی تخریب شده بود. هواداران اتلتیکو از مصاحبه های اخیر او عصبانی بودند و به این شکل، عصبانیت خود را بروز می‌دادند. رئال 3-1 پیروز میدان شد و پس از بازی، کورتوا به تمجید از تیم سابقش پرداخت.

 

 

 

 

او گفت:" من آرامش خودم را حفظ کردم و خونسرد بودم. من پلاکی ندیدم، به این چیزها توجهی ندارم. خودم را آماده بازی کرده بودم. سه یا چهار سال در اتلتیکو بوده ام و نمی‌توان چنین چیزی را پاک کرد. احترام ویژه ای برای اتلتیکو قائلم. مردم به من احترام می‌گذارند و هواداران اتلتیکو که در خیابان ملاقات می‌کنم رفتار خیلی خوبی با من دارند. اتفاقی که افتاد این است که این دربی بود و همه چیز در دربی متفاوت است."

 

کورتوا درباره شانس رئال برای قهرمانی لالیگا گفت:" همیشه باید باور داشت. ماه اکتبر و ژانویه برای ما خوب نبود ولی حالا همه چیز خوب پیش رفته است. تا بازی نهایی خواهیم جنگید ولی ماه پیش رو تعیین کننده است."

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما