تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۷۹۰۹۱
مرادمند می‌گوید هیچ کمک غیرعادی به تیم خاصی نمی‌شود و این صحبت ها به سلامت فوتبال ضربه می‌زنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،محمدحسین مرادمند مدافع تیم پدیده این فصل عملکرد بسیار خوبی در ترکیب این تیم داشته است. او در گفتگو با ورزش سه راجع به بازی با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس برای تیم های شهرستانی حساسیت های خاص خودش را دارد اما خب ما برای دقیقه به دقیقه بازی برنامه داشتیم ولی روی یک صحنه غافل گیر شدیم و پنالتی به حریف دادیم. راجع به داوری زیاد صحبتی ندارم چون نظرات خیلی متفاوت است اما نیمه دوم در بیشتر دقایق ما سوار بازی بودیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم اما توپ های ما گل نشدند. اگه دو موقعیت حسین مهربان در اوایل بازی میرفت در گل خیلی نتیجه بازی عوض میشد اما خوب نشد، ما آن بازی را فراموش کردیم.

 

مدافع تیم پدیده درباره نقل و انتقالات این تیم و عدم جذب بازیکنان جدید هم توضیح داد: این درست است که کمبود بازیکن باعث می‌شود به بازیکنان فشار بیاید اما به هر حال درباره نقل و انتقالات کادرفنی باید نظر بدهد. ما یک سری مشکلات داشتیم و خیلی از زمان را از دست دادیم برای خرید بازیکن، اما خداراشکر الان فکر کنم با نظر کادر فنی چند بازیکن به ما اضافه شوند.

 

مرادمند راجع به شایعاتی مبنی بر کمک به تیمی خاص هم گفت: چنین صحبت هایی به سلامت فوتبال خیلی لطمه می‌زند. به نظر من اینطوری نیست شاید هجمه ها و فشارها برای داوران به خاطر هواداران زیاد پرسپولیس باشد. ولی به نظرم همه کار خودشان را میکنند و پرسپولیس هم شایسته است و نتیجه می‌گیرد.

 

او راجع به هواداران تیم پدیده هم گفت: انشالله هواداران ما را تنها نگذارند. همانطور که بازی با ماشین سازی آمدند حمایتمان کردند در بازی امروز هم بیایند و امیدوارم بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

 

مرادمند راجع به برخوردش با بودیمیر هم گفت: به نظرم صحنه خاصی نبود، هر دو می‌خواستیم زودتر به توپ برسیم، من اول توپ را زدم و بعد به سرشان خورد، فقط می‌توانم بگم خوشحالم هر دو سالم هستیم، چون ضربه خیلی سنگینی بود.

 

وی در پایان اظهار داشت: از جناب مهندس حمیداوی خیلی تشکر میکنم، وقتی بخش خصوصی وارد فوتبال می‌شود درآمد زایی زیادی در فوتبال ایران ندارد اما همین که هستند، فوق العاده است. انشالله که ما بتوانیم با نتایج خوبی که میگیریم ایشان رو دلگرم تر کنیم. 50 درصد قرارداد بازیکنای خارجی، بدهکاری های سال های قبل پدیده و بازیکنانی که امسال کار میکنند را به سقف 50 درصد پرداختی رساندند. اکثر طلب های قدیم را هم پرداخت کردند.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰