کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کشور در اجتماع بزرگ فاطمیون در رامسر:

ملت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن کام دشمنان را تلخ می‌کنند

20 بهمن 1397 ساعت 17:36

وزیر کشور گفت: یقینا مردم ایران اسلامی با شرکت مقتدرانه، شکوهمند و حماسی در راهپیمایی 22 بهمن کام دشمنان انقلاب را تلخ می‌کنند.


به گزارش بلاغ، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور برای شرکت در همایش شهرداران و دهیاران مازندران به رامسر سفر کرد، در روز شهادت دخت گرامی نبی اکرم، حضرت فاطمه زهرا (س) در اجتماع بزرگ فاطمیون این شهرستان حضور یافت. ‎

عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار کرد:۲۲بهمن به فرمایش حضرت امام (ره) یوم الله است و در حقیقت روز انقلاب اسلامی و پیروزی مردم معتقد، مسلمان و انقلابی ایران اسلامی است.

وزیر کشور در اجتماع بزرگ فاطمیون شهرستان رامسر در مصلی جوادالائمه، افزود: ۲۲ بهمن نماد مقاومت، ایستادگی، اقتدار، عدالت و پیشرفت است.

وی بیان کرد: حضور مردم در این روز می تواند یک پیام برای همه جهانیان داشته باشد و آن اتحاد، وحدت، مقاومت و ایستادگی و رویارویی با همه کسانی است که نسبت به انقلاب، مردم و اعتقاداتشان عناد و دشمنی دارند.

وزیر کشور افزود: یقینا مردم ایران اسلامی با شرکت مقتدرانه، شکوهمند و حماسی، کام دشمنان انقلاب را تلخ و کام دوستداران و دلدادگان انقلاب و نظام را شیرین خواهند نمود و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خواهند زد.


کد مطلب: 378989

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/378989/ملت-ایران-حضور-راهپیمایی-22-بهمن-کام-دشمنان-تلخ-می-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com