کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس راه مازندران:

محدودیت ترافیکی جاده‌های چالوس و هراز لغو شد

20 بهمن 1397 ساعت 16:50

رئیس پلیس راه مازندران از لغو محدودیت ترافیکی جاده‌های چالوس و هراز که قرار بود عصر امروز یکطرفه شود خبر داد.


به گزارش بلاغ، سرهنگ علیرضا قدمی طی گفت‌وگویی با بیان اینکه هم اکنون شاهد بارش پراکنده باران در برخی نقاط کوهستانی استان هستیم، گفت: هم اکنون آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی به لغو محدودیت ترافیکی جاده‌های هراز و چالوس اشاره کرد و افزود: قرار بود جاده هراز محدوده آب اسک به رودهن از ساعت ۴ بعدازظهر و جاده چالوس از مرزن آباد به کرج از ساعت ۵ بعد از ظهر امروز یکطرفه شود که به دلیل روان بودن ترافیک این محدودیت ترافیکی لغو شد.

قدمی با بیان اینکه جاده های هراز و چالوس در روز ۲۲ بهمن امسال یکطرفه می‌شود، افزود: آمد وشد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد و از رودهن به آمل ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

قدمی افزود: رفت و آمد همه وسایل نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر روز دوشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

وی گفت: آمدوشد موتور سیکلت به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۷ صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه از جاده‌های کرج- چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 378986

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/378986/محدودیت-ترافیکی-جاده-های-چالوس-هراز-لغو

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com