تاریخ انتشارجمعه ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۷۸۹۶۵
خطبای جمعه شهرستان بابل با تاکید بر حضور امت حزب‌اللهی در راهپیمایی 22 بهمن در چهل سالگی انقلاب از مسئولان خواستند مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی ایستادگی کنند.
۰
plusresetminus
حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن کمر دشمن را می‌شکند/اروپا مذاکره را محاکمه می‌داند
به گزارش بلاغ، در خطب‌های امروز نماز جمعه‌های شهرستان بابل خطبا بر ضرورت حضور حداکثری امت انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کردند و از مسئولان خواستند در مقابل خواسته‌های شرق و غرب همچنان ایستادگی کنند که با شعارهای الله‌اکبر نمازگزاران ایمانی همراه شد.
  
حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب شکستن کمر دشمن

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه بابل با اشاره به جایگاه تقوا در نزد خداوند متعال اظهار کرد: مهمترین برکات از درون تقوا بروز می‌یابد، تقوا موجب می‌شود انسان قدرت عقلی پیدا کند و انسان با تقوا یک سر و گردن عقل آن نسبت به دیگرام بالاتر است.
     
وی ضمن تسلیت سال‌روز شهادت فاطمه زهرا(س) به نمازگزاران افزود: خوشبختانه مراسم ایام فاطمیه هر سال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، این امر نشانه محبت وافر مردم به این بزرگ بانوی اسلام بوده و انتظار این است که امسال هم مجالس عزای سالروز شهادت زهرا(س) همراه با دسته‌روی باشکوه برگزار شود.
   
امام‌‌جمعه بابل ادامه داد: باید دقت صورت بگیرد تا حریم وحدت در کشور شکسته نشود و مسائل اختلاف برانگیز در آن مطرح نشود، صبح فردا در مدرسه خاتم‌الانبیاء مراسم عزاداری فاطمه‌زهرا(س) با سخنرانی آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان برگزار و از همگان برای شرکت در این مراسم دعوت به‌عمل می‌آید.
    
                                                    
   
این مسئول با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امسال ۲۲ بهمن ماه متفاوت‌تر نسبت به سال‌های گذشته است، برخی‌ها می‌گویند چه تفاوتی بین ۲۲ بهمن امسال و سال‌های گذشته هست، این انقلاب به ۴۰ سالگی رسید و آغاز شکوفایی انقلاب است.
              
حجت‌الاسلام روحانی گفت: ما منکر امامین انقلاب نیستیم، منکر مردم انقلاب نیستیم ولی آن دستی که توانست جریان انقلاب را اثر ببخشد، وجود امام‌عصر(عج) است، ۲۲۰ شبکه فارسی زبان علیه انقلاب و نظام اسلامی به شدت با حمایت کشورهای دیگر مشغول فعالیت هستند، این شبکه‌ها کنار فعالیت این جریانات در فضای مجازی در صدد هستند تا مشکلات اقتصادی را به رخ ما بکشند و مشکلات را آنقدر بزرگ می‌کنند تا مردم را از انقلاب جدا کنند.
      
وی اذعان کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی جشن بزرگ چهلمین سال انقلاب می‌تواند هم موجب تقویت روحیه انقلاب در داخل کشور و یاس دشمنان نظام را فراهم سازد، هر نفر هم خود در راهپیمایی شرکت کند و هم دست چند نفر دیگر را بگیرد تا این پشتیبانی از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب، کمر دشمن را بشکند، همه از ابتدا تا انتهای راهپیمایی شرکت کنید.
   
خطیب جمعه بابل افزود: بسیار جای تاسف است افرادی که خود روزی در جریان انقلاب بودند و به‌خاطر انقلاب به جایگاه و سمتی در این کشور رسیدند امروز بیانات عجیبی را مطرح می‌کنند که ای کاش اعلیحضرت بود و صدای مردم را می‌شنید! و ای کاش نظام شاهنشاهی پایان نمی‌یافت، سوال من اینجاست که اگر این نظام را قبول ندارید پس چرا کرسی ریاست و مسئولیت در این نظام را برای خود برداشتید؟
   
روحانی یادآور شد: برخی‌ مسئولان که بسیاری از مشکلات ماحصل کار آن‌ها است می‌گویند تحریم مقصر این مشکلات امروز کشور است، امام راحل در وقت حیاتشان خطاب به افرادی که می‌گفتند مردم از انقلاب بریدند، فرمود که شما بریدید مردم نبریدند.
    
وی در پایان گفت: برخی از افراد با این طرح پیشنهادی راه مبادله مالی اتحادیه اروپا ذوق‌زده شدند، قرار بود که اروپا برای کنار زدن مبادلات دلار و تحریم‌های آمریکا طرحی جدید بدهد اما می‌بینیم در کنار FATF و CFT موضوع دیگری به نام SPV هم اضافه شد، مسؤولان در این خصوص هوشیار باشند.

    

اروپا مذاکره را محاکمه می‌داند

در خطبه‌های نماز جمعه نوزدهم بهمن شهر امیرکلا حجت‌الاسلام عباس بابائیان با اشاره به ضرورت حضور همه جانبه امت انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: ملت برگ ایران بار دیگر در ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب قدرت، عزتمندی، شادابی، بصیرت دینی و سیاسی، عشق به نظام اسلامی و رهبری را در مقابل جهانیان به رخ خواهد کشید.
      
وی افزود: حضور میلیونی مردم شریف در ۲۲ بهمن نشان از موضع‌گیری سیاسی ملت، اظهار وفاداری به اسلام، انقلاب و رهبری، تجلی اقتدار و صلابت ملت، نشان از نشاط روحی مردم در صحنه، امیدواری به آینده نظام و افتخار به گذشته است.
       
امام‌جمعه امیرکلا ادامه داد: آمریکا به علت بدهی ۲۴ تریلیون دلاری و ۴۴ میلیون نفر فقیر نیازمند، افت مقام و رتبه علمی در تولید علم، رویکرد کشورها به ایجاد ارزهای جایگزین به‌جای دلار، داشتن رتبه۳۶ فقر از میان ۱۶۲ کشور جهان و تحریم کشورها امروز باعث افول قدرت اقتصادی خود در جهان شده و به جای آن اسلام و ارزش‌های والای الهی، ولایت فقیه، شهادت‌طلبی، وحدت همه مردم و مسئولین، بصیرت دینی و سیاسی، تکیه بر نقش مهم مردم در عنصر دشمن‌شناسی از عوامل مهم ماندگاری انقلاب اسلامی قلمداد می‌شود.
      
این مسئول تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن سال۹۷ برای ناکام گذاشتن برنامه‌های دشمن، پاسخ سخت به جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمنان، پشتوانه‌ای برای دولت‌مردان، تجلی مردم‌سالاری دینی، آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب، بیعت نسل چهارم با آرمان‌های انقلاب وبیعت با رهبری در آغاز دهه پنجم انقلاب  از اهمیت ممتازی برخوردار است.
   
                                  
       
حجت‌الاسلام بابائیان گفت: ۲۲ بهمن، تجلی رهایی از استکبار، پیروزی حق بر باطل، نماد اقتدار، عید ولایت ،یادآور ایثار و شهادت، وحدت، استقامت، نمایش پویایی و زنده بودن انقلاب است و نشانه‌های افول قدرت نظامی آمریکا در ۴۰ سالگی انقلاب شامل شکست مفتضحانه در حمله به طبس، شکست در هشت سال جنگ تحمیلی، شکست در افغانستان و سوریه، شکست در مقابل انصارالله یمن، در حمله نظامی به لبنان و غزه، عراق و شکست در ایجاد داعش.
  
وی با اشاره به راه جدیدی که اروپا در مورد تجارت با ایران قرار است باز کند افزود: معایب اینس تکس«ابزار تجاری اروپا» عدم تعیین زمان اجرا و تضمین برای خرید نفت، الزام ایران به انجام تعهدات برجامی بدون اینکه آنان به تعهدات خود عمل نمایند، طلب امتیاز نقد و وعده نسیه به ایران راهی برای تحمیل برجام‌های بعدی است.
   
خطیب جمعه امیرکلا اذعان کرد: تاکیدبر ادامه تعهدات برجامی، باج‌خواهی درباره FATF، مهار منطقه‌ای و موشکی ایران، اتهامات بی‌اساس تروریستی و نقض حقوق بشری به ایران، برخی از بیانیه۱۲بندی اروپا علیه ایران و یا کیفرخواست اتحادیه اروپا علیه انقلاب اسلامی یعنی هرچه ضربه خورده‌اند و ناکامی داشته‌اند در این بیانیه۱۲بندی آورده‌اند.
   
بابائیان ادامه داد: دولت و ملت ایران در۲۲ بهمن، بیانیه گستاخانه و باج خواهانه اروپایی‌ها را به شدت پاسخ خواهند داد، اروپایی‌ها اسم تسلیم و امتیاز دادن را می‌گذارند مذاکره و میز مذاکره را هم میز محاکمه می‌دانند، ایران باید بنشیند و یک به یک به آنان جواب بدهد، عذرخواهی کند و تعهد بدهد دیگر تکرار نمی‌کند این که نمی‌شود.

       

آیا نمایندگان در خواب تشریف دارند؟
وی افزود: دستاورد علمی ایران اسلامی در طول ۴۰سال انقلاب، مقام اول تولید در خاورمیانه، جزء هشت کشور دارنده دانش فنی هسته‌ای ولیزر، جزء هفت کشور اول در نانوتکنولوژی،جزء ۱۰ کشور سازنده ماهواره، فضا پیما، پهپاد و هواپیما و جزء هشت کشور برتر سازنده سدهای بزرگ در جهان است.
    
این مسئول اذعان کرد: وقتی وزارت‌خارجه ما از این ابزار مالی نمادین«اینس تکس» اما فاقد حداقل ارزش اقتصادی استقبال می‌کند و آن را به‌جای بدهکاری اروپا و بدعهدی‌های آن می‌پذیرد یعنی عملا پذیرفته که به اجرای یک طرفه تعهدات برجامی ادامه دهد و می‌پذیرد که اروپایی‌ها دیگر چیزی به‌عنوان تعهدات برجامی بر گردنشان نباشد، آیا نمایندگان محترم در خواب تشریف دارند؟
   
امام‌جمعه امیرکلا در پایان گفت: حقارت از این بیشتر که ما نفت بفروشیم به کشور خریدار، پول آن را تحویل اروپایی‌ها دهند و آن‌ها اگر صلاح دانسته‌اند به‌جای پول نفت کالای بنجل آن هم فقط غذا و داروی خود را به ما قالب کنند، با عزت کشور این قدر بازی نکنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴