کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار سوادکوه:

ایجاد فرصت شغلی به حوزه اجتماعی کمک می‌کند

18 بهمن 1397 ساعت 22:53

فرماندار سوادکوه گفت: ایجاد فرصت شغلی و شغل علاوه بر کمک به حوزه اشتغال، به حوزه اجتماعی هم کمک می‌کند.


به گزارش بلاغ، سعید یزدانی در مراسم در افتتاحیه کارخانه تولید فرآورده گوشتی، در شهرک صنعتی شورمست با بیان اینکه همه تلاش ما در جهت کاهش ناهنجاری‌های جامعه است و باتوجه به این امر که کارشناسان عقیده‌دارند عامل اغلب ناهنجاری‌ها بیکاری است، افزود: ایجاد فرصت شغلی و شغل علاوه بر  کمک به حوزه اشتغال، به حوزه اجتماعی هم کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه سفرهای بزرگ با گام‌های کوچک آغاز می‌شود، تولید را یک سفر بزرگ دانست و با بیان اینکه افتتاح یک پروژه پایان آن نیست، گام‌ها بعدی را برندسازی، تولید خوب و صادرات خارج از استان و کشور و تنوع محصولات تولیدی برشمرد و بر اتفاق نظر مدیران شهرستانی در یاری رساندن برای رسیدن به این آرمان ‌های بزرگ تأکید کرد.

سعدی عبدالهی، رئیس اداره صنعت سوادکوه نیز با بیان اینکه این واحد سابق بر این یک واحد بسته‌بندی بوده و توسط بانک تملک شده بود، افزود: سرمایه‌گذار شرکت فرآورده گوشتی آن را به مبلغ یک میلیارد تومان خریداری کرده و در دو فاز تولید فرآورده گوشتی و بسته‌بندی شاهد ایجاد اشتغال برای 80 نفر خواهیم بود.

خدیوی، سرمایه‌گذار شرکت با بیان اینکه این شرکت در سال 96 با مبلغ یک میلیارد تومان از بانک خریداری شد، افزود: پس از خرید، بازسازی به منظور ایجاد کارخانه تولیدی صورت گرفت و مقرر شد تا در فاز اول با تسهیلات یک میلیارد تومان واحد تولید فرآورده گوشتی تأسیس و در فاز دوم با تسهیلات دو میلیاردی واحد بسته‌بندی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در مجموع دو فاز، برای 80 نفر اشتغال ایجاد شده، افزود: در حال حاضر، در فاز اول، تعداد 14 نفر جذب شده‌اند و با شروع تولید این رقم به 30 نفر خواهد رسید.

خدیوی با بیان اینکه اولویت با افراد بومی است، مگر تخصصی که در شهرستان وجود نداشته باشد، گفت: در خرید لوازم نیز با توجه به سال تولید ملی تا حد امکان سعی شده که دستگاه‌ها ایرانی و تولید داخل باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 378943

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/378943/ایجاد-فرصت-شغلی-حوزه-اجتماعی-کمک-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com