تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۳۷۸۷۸۷
فعال سیاسی مازندران با اشاره به انتخابات سال آینده، آن را حساس برشمرد و با بیان اینکه دشمن برای این انتخاب خواب‌ها دیده‌است، بر ضرورت شناخت افراد تأکید کرد.
۰
plusresetminus
دشمن برای انتخابات سال آینده خواب‌ها دیده‌ است
به گزارش بلاغ، همایش رسانه در گذر انقلاب در شهرستان سوادکوه شمالی با حضور جمعی از مسئولان،اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

شکرالله رضازاده فعال سیاسی مازندران در این همایش با بیان اینکه انقلاب حماسه‌ای بود که جهان را دگرگون کرد، گفت: انقلاب اسلامی را باید بارها مطالعه کرد؛ چرا که هر چه بیشتر بدانیم می‌توانیم مسیر را با سرعت، دقت و نتیجه‌بخش طی کنیم.

وی دهه فجر را فرصتی برای رسیدن به حلقه مفقوده‌ای به نام تبعیت از محور عنوان کرد و افزود: یافتن این حلقه مفقوده حلال مشکلات خواهد بود و انقلاب به ما یاد داد که اگر تبعیت از محور داشته باشید می‌توانید بر همه چیز فائق آیید.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران با اشاره به سخن امام مبنی بر اینکه "من قیام می‌کنم و با مشت خالی در برابر قدرت آهنین می‌ایستم"، گفت: امام وظیفه خود را به درستی انجام داد و درست‌تر از امام بدنه بوده است که تبعیت از محور را قبول داشت و منجر به پیروزی انقلاب شد؛ در عصری که همه قدرت‌ها تلاش کردند که این اتفاق نیافتد.

رضازاده مشکلات امروز را ناشی از عدم تبعیت از محور دانست و با اشاره به دیدار رهبری از کارخانه خودروسازی در عید سال گذشته، گفت: اگر آنها تبعیت از محور داشتند به خود تکانی داده بودند.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه اتفاق خوب اقتصادی در لوزان و ژنو نیست، بلکه در داخل کشور است، خاطرنشان کرد: به حرف رهبری توجه نکردید و اکنون نتیجه را می‌بینید؛ در مجلس تشخیص مصلحت سرت را پایین بندازی و بگویی اشتباه کردم.

این فعال رسانه ای با بیان اینکه هر دولتی خدماتی داشته اما همه دولت‌ها تبعیت از رهبر را عملیاتی نکردند، گفت: نگفتیم و رعایت حال کردیم که به کسی برنخورد اما در دهه فجر باید شفاف بگوییم حتی اگر به کسی بربخورد چرا که نباید به انقلاب ضربه‌ای بخورد.

رضازاده گفت: وقتی قصه برجام رو شد خیلی از آقایان حرفشان این بود که چرا رهبری پذیرفته است و پاسخ این امر در سخنان رهبری در 12 آبان 1392 مشخص است و در 19 اردیبهشت که امریکا از برجام خارج شد؛ همان روز رهبری می‌گوید که به اروپایی‌ها خوش بین نیست و بیانیه چند شب پیش آقایان را دیدید.

وی با بیان اینکه انقلاب دستاوردهای فراوانی داشته است، ادامه داد: عده‌ای بر این عقیده‌اند که جهان در عصر پیشرفت بود و جمهوری اسلامی هم باید آن را می پذیرفت اما در سال 1357 بسیاری از کشورها پیشرفت‌های فراوانی داشته‌اند ولی اوج تمدن ایران تنها در دو سه خیابان تهران و برخی شهرستان‌ها بوده است.

فعال سیاسی استان،  با اذعان بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند و وظیفه‌شان است، خاطرنشان کرد: اما چه کسی می‌تواند دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرد؛ انقلاب اسلامی به انسان‌ها حرمت بخشید و امروز در دورترین نقطه جهان ایرانی را با عزت می‌شناسند و علت همه اینها تبعیت از محور بوده است و مسئولان نیز به جای حرکات بیهوده، تبعیت از ولی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هنوز هم بسیاری از مردم ابعاد اتفاق 27 خرداد 96 و انتقام سپاه از داعش را به درستی نمی‌دانند، افزود: کشوری که قدرت موشک نقطه‌زن دارد می تواند اقتصاد و اوضاع مملکت خود را درست کند.

مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران،  بخش‌های اصلی سخنانش را توان و عرضه انقلاب در آباد کردن زندگی مردم، رقم خوردن اتفاقات خوب در این انقلاب و یافتن حلقه مفقوده تبعیت از رهبر برشمرد و گفت: هرگاه ما از ولایت دور شدیم، ضربه خوردیم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات سال آینده، آن را حساس برشمرد و با بیان اینکه دشمن برای این انتخاب خواب‌ها دیده‌است، بر ضرورت شناخت افراد تأکید کرد و افزود: این حق انقلاب نیست که تحقیق نکنید و در خانه بنشینید، هر رای مهم است چرا که یک رای من و شما کل را بوجود می‌آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴