مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

تحویل 72 واحد خانه محروم در مازندران طی دهه فجر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۳۷۸۵۶۶
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: در دهه فجر امسال 72 واحد در سطح استان تحویل می‌شود که امیدواریم تا آخر سال به 200 واحد برسد.
۰
plusresetminus
تحویل 72 واحد خانه محروم در مازندران طی دهه فجر
به گزارش بلاغ،رضا نوروزی جعفری طی گفت و گویی به وجود دو نمونه پروژه در خدمت‌دهی به محرومان اشاره و اظهارکرد: یک نمونه پروژه، در مناطق محروم و روستایی و با همکاری بسیج سازندگی است و 200 واحد در سطح استان آماده تحویل است.

وی با بیان اینکه نمونه دوم پروژه‌ها، پروژه‌های مستقلی است که توسط خود کمیته امداد انجام می‌شود، افزود: در دهه فجر امسال 72 واحد در سطح استان تحویل می‌شود که امیدواریم تا آخر سال به 200 واحد برسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران مهم‌ترین مشکل پیش‌رو را افزایش قیمت‌ها عنوان و بر افزایش مشارکت خیران تأکید کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی استان مازندران، تا نیمه اول سال 98 مابقی پروژه‌ها نیز آماده تحویل می‌شوند.

در ادامه این مراسم، سیدموسی حسین‌نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه نیز با بیان اینکه مقرر بود در صورت شرایط جوی مناسب و کمک خیران این واحدها در 22 بهمن افتتاح شود، ابراز امیدواری کرد که با مساعدت مسئولان و خیران این واحدها تا 3 خرداد 98 افتتاح شود و محرومان شهرستان خانه‌ای در خور شأن داشته‌باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با بیان اینکه در ساخت این واحدها بخشی از هزینه از سوی کمیته امداد و بخشی دیگر از سوی مددجو است، افزود: اما به دلیل عدم توانایی مددجو در پرداخت، بسیج سازندگی این میزان را تقبل کرده و در رابطه با همین واحد از 37 میلیون تومان هزینه، 17 میلیون از سوی کمیته امداد و مابقی از سمت سپاه و اردوهای بسیج سازندگی تأمین شده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه نیز به تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و بسیج سازندگی مبنی بر ساخت 16 مسکن مددجویی در سوادکوه اشاره و اظهار کرد: از این تعداد تا کنون 4 واحد تحویل و مابقی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

ابوالحسن جعفری با بیان اینکه به علت کوهپایه‌ای بودن شهرستان و نامساعد بودن شرایط جوی در حال حاضر کار ساخت متوقف شده است، افزود: دو خانه در دهه فجر آماده تحویل شده اما با توجه به افزایش هزینه‌ها و نبود خیران در شهرستان سوادکوه برای تحویل مابقی واحدها نیازمند مساعدت مسئولان هستیم.

وی در پایان با اشاره به قول نماینده مجلس شهرستان، مبنی بر اختصاص ردیف بودجه‌ای برای بسیج سازندگی شهرستان بر ضرورت عملی شدن این قول برای ابتر نماندن کار ساخت واحدهای محرومان تأکید کرد و افزود: آماده به تحویل شدن این واحدها نیز به پشتوانه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و اعزام نیروهای جهادی ممکن شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴