فرمانده سپاه شهرستان نور در گفتگو با بلاغ مطرح کرد/

اعزام راهیان نور مرکز تقویت روحیه استکبارستیزی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۳۷۸۳۵
فرمانده سپاه ناحیه نور با بیان اینکه سپاه متولی برنامه های زیادی در کشور است گفت: اردوی راهیان نور مرکز تقویت روحیه استکبارستیزی است.
۰
plusresetminus
اعزام راهیان نور مرکز تقویت روحیه استکبارستیزی
سرهنگ حسین محمودی فرمانده سپاه نور در گفتگو با خبرنگار بلاغ در شهرستان نور به اهداف اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: ما باید در جهت تحقق اهداف عالیه حضرت امام (ره) همه عزم خود را جزم کنیم و به اصول اساسی بسیج اعم از اخلاص و پیشتازی و فلسفه نابی که حضرت امام ترسیم کردند بپردازیم.
فرمانده سپاه ناحیه نور با بیان اینکه سپاه متولی برنامه های فرهنگی زیادی در کشور است گفت: اردوی راهیان نور و اعزام به مناطق جنگی از آن جمله این برنامه ها می باشد که در این راستا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه استکبارستیزی و ترویج معروفات گام های مهمی برداشته است.
وی افزود: اعزام به مناطق جنگی جنوب و جنوب غرب به مدت 5 روز در تاریخ 92/12/20 صورت می پذیرد، راویان جدید که با عنوان خدام شهداو مسئولین کاروانهاکه در ستاد کربلا آموزش دیده اند اهدافی که شهدا داشتند را برای نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین می کنند.
فرمانده سپاه نور خاطر نشان ساخت: برگزاری اردوهای راهیان نور همواره با استقبال چشمگیر مردم مواجه بوده و مردم شهرستان نور از این سفر معنوی به خوبی استقبال کرده اند.
محمودی بیان داشت: 600 نفر با 15 اتوبوس که از نظر فنی کاملا سالم است راهی مناطق جنگی خواهند شد که در قالب کمیته های مختلف ستادهای برنامه ریزی پشتیبانی،فرهنگی، کمیته بازرسی و امنیت، روابط عمومی و تبلیغات،شکل گرفت.
سرهنگ حسین محمدی راهیان نور را فرصت مناسبی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام به نسل جوان دانست و تاکید کرد: اگر ما در خصوص انتقال این ارزش‌ها کوتاهی کنیم قطعا شرمنده شهدا خواهیم شد.
وی خاطر نشان ساخت: از پیشکسوتان جهاد و شهادت انتظار می رود که در قالب انتقادات و پیشنهادات سپاه و بسیج را در جهت خدمت رسانی به خانواده های شهدا یاری رسانند تا بتوانیم این انقلاب را به کل جهان صادر نماییم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴