فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل عنوان کرد

افتتاح چند پروژه عمرانی بسیج در بابل تا پایان امسال

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۷۷۸۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از بهره‌برداری چند پروژه عمرانی خانه محروم در ایام‌الله دهه فجر و تا پایان سال در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
افتتاح چند پروژه عمرانی بسیج در بابل تا پایان امسال
به گزارش بلاغ، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مرتضی رمضانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل به همراه تقی‌پور مسئول بسیج سازندگی این ناحیه از برخی پروژه‌های عمرانی و طرح های ساخت خانه محروم در سطح این شهرستان دیدن کرد.
      
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در این بازدیدها بر توجه ویژه به خدمت برای محرومین تاکید و اظهار کرد: خدمت برای مستضعفین رسالت اصلی بسیج مستضعفین است و سپاه ناحیه بابل تمام توان و تلاش خود را در این زمینه صرف خواهند کرد.
    
وی افزود: امروز که کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند ما به دنبال کمک به مسئولان بر خود وظیفه می‌دانیم قسمتی از این کار بر روی زمین مانده را قبول کنیم و در راستای تحقق منویات رهبری با کار جهادی در عرصه خدمات‌رسانی در قالب طرح‌های بسیج سازندگی مشکلات مردم را حل کنیم.
       
این مسئول تاکید کرد: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای مردم خوش یمن است و در این راستا مسئولان باید با کار جهادی این پیام را به مردم بدهند که قدردان ایستادگی و حمایت شما از انقلاب اسلامی هستیم.
       
شایان ذکر است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل از بهره‌برداری چند پروژه عمرانی‌و خانه محروم در ایام‌الله دهه فجر و تا پایان سال در سطح این شهرستان خبر داد.










انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷