فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد

اجرای 110 عنوان برنامه دهه فجر در سوادکوه

تاریخ انتشارجمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
کد مطلب : ۳۷۷۶۵۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه تعداد برنامه‌های دهه فجر در رده‌های مقاومت شهرستان را 570 برنامه برشمرد و با بیان اینکه از این تعداد 110 برنامه محوری و شهرستانی هستند.
۰
plusresetminus
اجرای 110 عنوان برنامه دهه فجر در سوادکوه
به گزارش بلاغ،سیدموسی حسین‌نژاد، در جمع خبرنگاران شهرستان، با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد چالش در اذهان مردم و ایجاد درد اجتماعی در میان نخبگان و مردم، افزود: اما به فضل الهی در آستانه چهل سالگی انقلاب و بلوغ دوم انقلاب اسلامی، شاهد رشد و گسترش حوزه نفوذ انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور هستیم.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در طی این چهل سال علیه جمهوری اسلامی و با بیان اینکه اگر این توطئه‌ها برای هر کشور دیگری محقق می‌شد، آن کشور از میان می‌رفت، خاطرنشان کرد: اما ایران با وجود 17 هزار شهید ترور و جنگ با 37 کشور دنیا در زمان جنگ تحمیلی، امروز به چهل سالگی خود رسیده و دارای دستاورهای بسیاری در حوزه‌های مختلف است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، از جمله دستاوردهای چهل سالگی انقلاب به قدرت و توان دفاعی کشور اشاره کرد و با بیان اینکه استراتژی پیشگیرانه به مدد همین توان دفاعی ایجاد شده است، از دیگر دستاوردها به توان موشکی، صادرات غیرنفتی، تولید انرژی و عدم وابستگی نفتی، پیشرفت در حوزه بهداشت، قهرمانی‌ها در عرصه ورزشی، تکنولوژی‌های جدید اشاره کرد.

حسین‌نژاد با بیان اینکه ایران مبدع شعار "ما می‌توانیم" برای برون‌رفت از انسداد اقتصادی بوده است، جمهوری اسلامی را الگوی دیگر کشورها در این زمینه دانست و گفت: دور دوم بلوغ جمهوری اسلامی برای دیگر کشورها تکان‌دهنده و حفظ جمهوری اسلامی وظیفه همه ما در هر جایگاه و این وظیفه خطیری است.

وی با اشاره به رشادت رزمندگان سوادکوه در مبارزه با منافقان کوردل در ابتدای دهه شصت در جنگل‌های سوادکوه و عدم اطلاع دانشجویان و دانش‌اموزان از این امر، از آغاز اعزام راهیان‌نور حماسه جنگل در شهرستان خبر داد و با بیان اینکه در ایام حج بصیرتی حدود 500 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، افزود: به موازات آن دانش‌آموزان مدارس شهرستان به کمک راویان به راهیان نور حماسه جنگل اعزام می‌شوند و سال آینده این امر ویژه‌تر دیده خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه وضعیت کنونی مزار شهدای گمنام شهرستان را خوب ندانست و با بیان اینکه با پیگیری‌های متعدد، تأمین اعتبار برای ساخت مسیر پله به سمت مزار شهدای گمنام سوادکوه از سوی فرمانداری، بخشداری و شهرداری‌ها انجام شده، از پیاده‌روی خانوادگی به سمت مزار شهدای گمنام شهر زیراب در اولین روز دهه فجر در شهرستان خبر داد و افزود: فلسفه دفن شهدای گمنام نه ایجاد رونق اقتصادی بلکه رونق فرهنگی است و شهدا نواقص فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ما را پوشش می‌دهند.

حسین‌نژاد با تأکید بر اینکه همه مردم متولی شهدای گمنام هستند، افزود: هیئت امنای مزار شهدای گمنام؛ فرمانده پایگاه، شورا و دهیار نزدیک‌ترین روستا به مزار است و این یک امر دولتی نیست بلکه مردمی بوده و شهدا برای مردم هستند و مردم خود متولی اداره مزار آنها خواهند بود.

وی از دفن دو شهید گمنام در شهر آلاشت در آینده نزدیک خبر داد و افزود: صحبت‌ها انجام شده و برای سال آینده دو شهید گمنام در آلاشت تشییع و دفن خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه تعداد برنامه‌های دهه فجر در رده‌های مقاومت شهرستان را 570 برنامه برشمرد و با بیان اینکه از این تعداد 110 برنامه محوری و شهرستانی هستند، از جمله آنها به به سرکشی خانواده شهدا، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا،  اردوی جهادی یک روزه، محله انقلاب، افتتاح خانه محرومان، برگزاری همایش بزرگ خانواده، اجرای ویزیت رایگان، توزیع سبد کالا به محرومان، همایش و اجتماع فاطمیون، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی، آغاز اعزام راهیان نور حماسه جنگل و برگزاری مسابقات، علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲