کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید رئیس بسیج سازندگی مازندران از ورزشگاه هفتم‌تیر بابل + تصاویر

10 بهمن 1397 ساعت 19:03

در بازدید مسئولان بسیج سازندگی مازندران به همراه معاونت‌های فنی عمرانی و مسئولان این مجموعه در شهرستان بابل بر تسریع کار پروژه بازسازی ورزشگاه هفتم تیر بابل تاکید شد.


به گزارش بلاغ، همزمان با روزهای منتهی به ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسئولان بسیج سازندگی مازندران با حضور در ورزشگاه هفتم تیر بابل از مراحل بازسازی این مجموعه بازدید کردند.
   
در این بازدید غلامرضا شریعتی مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با ابراز خرسندی از نحوه اجرای این پروژه خواستار تسریع در به بهره برداری رساندین این پروژه با رویکرد کیفی شد.
  
وی به‌همراه تیمی از کارشناسان فنی و عمرانی ضمن بررسی عملکرد انجام شده تا به امروز، هدف بسیج سازندگی در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی را کارگشایی در عرصه‌هایی خواند که بر روی زمین مانده و به جهت کمک‌رسانی و خدمت به مردم شریف با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی قابل توجه دانست.
      
گفتنی است پروژه ورزشگاه هفتم تیر بابل شامل سکوها، مجموعه رختکن، سرویس های بهداشتی، جایگاه ویژه و امور اداری به همت بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران و بابل با همکاری شهرداری و تربیت بدنی این شهرستان در حال انجام بازسازی است.
















کد مطلب: 377390

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/377390/بازدید-رئیس-بسیج-سازندگی-مازندران-ورزشگاه-هفتم-تیر-بابل-تصاویر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com