تاریخ انتشارجمعه ۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۳۷۶۳۶
معاون فرماندار آمل با تاکید بر احیا آداب و رسوم محلی، گفت: آمل میزبان جشنواره ورزشی بومی محلی شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،علی شعبانی صبح جمعه در جلسه شورای هماهنگی ورزش شهرستان آمل اظهار کرد: پیاده روی‌ ورزش‌ لذت‌ بخش‌ و کم‌ خطری‌ بوده که‌ در دسترس‌ همگان‌ بوده‌ و در همه‌ جا و همه‌ وقت‌ امکان‌ اجرای‌آن‌ وجود دارد و مهم تر اینکه‌ این‌ ورزش‌ یک‌ فعالیت‌ اجتماعی‌ بوده که‌ امکان‌ ایجاد روابط‌ دوستانه‌ در آن‌ بسیار زیاد است.
وی با اشاره به اینکه اهتمام به فرهنگ‌ سازی و استفاده صحیح از مواهب طبیعی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در بین خانواده‌ ها مؤثر است، تصریح کرد: ایجاد روحیه نشاط و امید در بین مردم موجب ارتقای شاخص سلامت مردم، پیشرفت و ترقی می‌شود.
محمد رضا نصیری، بخشدار مرکزی آمل با بیان اینکه ورزش همگانی باید به سمت روستا سوق داده شود گفت : اداره ورزش وجوانان شهرستان باید به ورزش جوانان در روستا اهمیت بدهند.
وی گلت: شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی آمادگی دارند با توافق اداره ورزش و جوانان نسبت به ساخت استخر اقدام کنند مشروط بر اینکه استخر بمدت 10 سال دراختیار شرکت تعاونی قرار گیرد.
یحیی عسکری پور، بخشدار امامزاده عبدالله (ع) آمل  با اشاره به اینکه شورای هماهنگی ورزش نباید فقط به بحث ورزش در شهر بپردازد، افزود: امکانات ورزشی فقط در شهر خلاصه می شود و بخش امامزاده عبدالله که دارای 7 روستا و یک شهر و بالغ بر 12 هزار نفر جمعیت بوده فاقد یک سالن ورزشی است.
بخشدار امامزاده عبدالله آمل گفت: 46 درصد صنعت مازندران در این بخش وجود دارد متاسفانه فاقد یک ورزشکاه برای کارگران است.
محمود نائیج، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با بیان اینکه استادیوم ورزشی 5 هزار نفری آمل در طول 8 سال فقط 12 درصد اعتبارات آن محقق شده است گفت: ما جامعه ورزش شهرستان از حرکت لاک پشتی جهت احداث استادیوم ورزشی گله مند هستیم.
وی افزود: با توافق بعمل آمده قرار بود که این استادیوم 36 ماهه تحویل داده شود و اکنون حدود هشت سال بوده که هیچ کاری صورت نگرفته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷