کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

غیبت اعتراض‌آمیز سرمربی جدید در تمرین نساجی

جلالی نیامده قهر کرد!/سازناکوک مالکان نساجی ادامه‌دار شد

3 بهمن 1397 ساعت 12:42

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی از بی‌تفاوتی مدیران نساجی برای حل مشکلات این تیم ناراحت شده است و به همین دلیل حاضر نشد تا حل مشکلات این تیم را تمرین دهد.


به گزارش بلاغ، مجید جلالی که ابتدای هفته به عنوان سرمربی جدید نساجی کارش را شروع کرده بود،پس از پنج جلسه حضور در تمرین نساجی امروز حاضر به کار با این تیم نشد و محل تمرین این تیم را ترک کرد.

جلالی از بی‌تفاوتی مدیران نساجی برای حل مشکلات این تیم ناراحت شده است و به همین دلیل حاضر نشد تا حل مشکلات این تیم را تمرین دهد.

یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های جلالی بازگرداندن حامد لک به تیم نساجی است.

مدیران نساجی در تلاش برای بازگرداندن او به تمرینات نساجی هستند.

ظاهرا قرار بود قرارداد جلالی رسما امضا شود اما ایرادهایی که جلالی به بندهای قرارداد گرفته بود باعث شد تا امضای قرارداد هم به تعویق بیفتد.

درحالی که هفته گذشته استانداری مازندران در جلسه ای از ماالکان این باشگاه خواست تا مشکلات تیم را مرتفع سازند اما به نظر می رسد هنوز در این باشگاه ناهماهنگی هایی وجود دارد و ساز مالکان برای ترمیم شرایط این تیم کوک نیست.

در حالی که چند روزی بیشتر از انتخاب مجید جلالی به عنوان سرمربی تیم نساجی نمی گذرد اما اوضاع این تیم همچنان آرام نشده است. جلالی امروز در اعتراض به شرایط این تیم به محل تمرین نرفت تا مشخص شود از مسائلی ناراحت است.

در این خصوص قرار بود قرارداد مجید جلالی و دستیارانش روز گذشته امضا شود و حضور آنها در تمرینات رسمیت پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد و سرمربی جدید در تمرین امروز هم حضور پیدا نکرد.

جلالی همچنین درخواست جذب چند بازیکن را به مالکین باشگاه داده بود اما این اتفاق نیز نیفتاده تا شرایط نساجی بحرانی تر از قبل به نظر برسد. از این رو مالکان باشگاه نساجی نیز در تمرینات غیبت دارند و جلالی نیز که نمی خواهد در چنین فضایی کارش را استارت بزند، فعلا به تمرین نرفته و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این باشگاه شمالی کشور رخ می دهد.

یکی از اصلی‌ترین درخواست‌های جلالی بازگرداندن حامد لک به تیم نساجی است و البته مدیران نساجی در تلاش برای بازگرداندن این دروازه‌بان به تمرینات نساجی هستند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 376232

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/376232/جلالی-نیامده-قهر-سازناکوک-مالکان-نساجی-ادامه-دار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com