مدیر تبلیغات اسلامی نکا خبر داد

آغاز چهارمین دوره آموزش مداحی در نکا

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۳۷۴۶۴۹
مدیر تبلیغات اسلامی نکا گفت: چهارمین دوره آموزش مداحی در شهرستان نکا از هفته اول بهمن ماه در پنج رشته آغاز می‌شود که متقاضیان از هم اکنون می‌توانند برای شرکت در دوره ثبت نام کنند.
۰
plusresetminus
آغاز چهارمین دوره آموزش مداحی در نکا
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزش مداحی به منظور افزایش کمی و کیفی فعالیت مداحان در سطح شهرستان، اظهار کرد: دوره‌های مداحی هدفمند و با برنامه سبب تربیت مداحان مستعد و تقویت برنامه‌های مذهبی می‌شود.

وی افزود: در همین راستا برگزاری چهارمین دوره آموزش مداحی در سطح مقدماتی از اوایل بهمن‌ماه پیش رو در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی نکا و در روزهای زوج از ساعت 15 تا 17 برنامه‌ریزی شده است.

مدیر تبلیغات اسلامی نکا با بیان تشکیل دوره در پنج سرفصل اختصاصی، خاطرنشان کرد: این دوره شامل سرفصل‌های نغمه، مقتل‌شناسی، تاریخ اسلام، ادبیات و شعرشناسی به همراه آموزش اصول مداحی است.

این مسئول اضافه کرد: برای این دوره از ظرفیت اساتید بومی شهرستان نکا استفاده می‌شود که البته درکنار اساتید شهرستان، تعدادی از اساتید به نام و شناخته شده کشوری نیز به تدریس می‌پردازند.

وی گفت: این دوره در 16 جلسه طراحی شده که در 6 هفته تا پایان سال به اتمام می‌رسد و در پایان دوره نیز گواهی مقدماتی آموزش مداحی برای کسانی که در جلسات حضور کامل داشته باشند صادر می‌گردد.



* شرکت برای عموم آزاد است

سهرابی با اشاره به آغاز ثبت نام شرکت در این دوره، تصریح کرد: دوره به صورت عمومی بوده و هم خواهران و هم برادران مستعد و علاقه‌مند برای مداحی می‌توانند پس از ثبت نام در آن شرکت کنند.

وی افزود: البته طبق پیش‌بینی های در نظر گرفته شده درصورتی که تعداد ثبت‌نامی‌ها برای پسران زیر 15 سال به حد نصاب برسد، برای این رده سنی به صورت مجزا کلاس‌های آموزش ویژه مداحی برگزار می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا گفت: این دوره مقدماتی بوده و شرکت در آن برای عموم آزاد است و حتی متقاضیان از شهرهای اطراف نیز امکان حضور و استفاده از کلاس‌ها را دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما