تاریخ انتشاردوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۳۷۲۷۱
رئیس انجمن دفاع از آزادی مطبوعات با انتقاد از برخورد با روزنامه آسمان گفت: جرایم مطبوعاتی باید در دادگاه رسیدگی شوند و اینکه یک روزنامه بدون برگزار شدن یک دادگاه علنی برخورد شود خلاف قانون اساسی است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، فائزه هاشمی رئیس انجمن دفاع از آزادی مطبوعات در نشستی که عصر امروز دوشنبه 5 اسفند در حزب اسلامی کار به عنوان «آینده اصلاح‌طلبی مطبوعات و اصلاحات» برگزار شد، نسبت به برخوردی که با روزنامه آسمان صورت گرفت انتقاد کرد و گفت: بالاترین اشد مجازات برای یک روزنامه توقیف آن است که این امر درباره روزنامه آسمان صورت گرفت.
وی با بیان اینکه این امر با مؤلفه‌های قرن بیستم که کنترل رسانه‌های مجازی سخت است مغایرت دارد، خاطرنشان کرد: اینکه بدون برگزار شدن دادگاه با یک روزنامه برخورد شود با اصل قانون اساسی مغایرت دارد چرا که در قانون اساسی آمده است که جرایم مطبوعاتی باید در دادگاه علنی رسیدگی شود.
رئیس انجمن دفاع از آزادی مطبوعات با ابراز تأسف از صورت گرفتن چنین اقداماتی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان با اینگونه اقدامات برخورد کرده چراکه صورت گرفتن چنین امری بر خلاف قانون ساسی و انقلاب اسلامی است.
ادامه دارد...
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴