تاریخ انتشارجمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۳۷۲۶۹۷
روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' چاپ لندن نوشت: تهدیدهای دبیرکل حزب الله لبنان درباره پاسخ به هر حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به این کشور، لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' چاپ لندن نوشت: تهدیدهای دبیرکل حزب الله لبنان درباره پاسخ به هر حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به این کشور، لرزه بر اندام اسرائیل انداخته است.

روزنامه رای الیوم روز جمعه نوشت: شرکت 'حیفا' سازنده مواد شیمیایی رژیم صهیونیستی تصمیم گرفته است کارخانه جدیدی را برای ساخت مواد شیمیایی در منطقه 'نقب' در جنوب سرزمین های اشغالی احداث کند.

انبارهای آمونیاک این شرکت در بندر حیفا پیش از این و پس از تهدیدهای حزب الله با حکم دادگاه بسته شده بود.

پس از اینکه سیدحسن نصرالله تهدید کرد با هدف قراردادن این انبارها آن ها را به بمب هسته ای تبدیل می کند، ترس ساکنان حیفا و مناطق اطراف آن به شدت افزایش یافته است زیرا آن ها صحبت های دبیرکل حزب الله لبنان را بیش از سخنان مسئولان رژیم صهیونیستی باور می کنند.

شهردار سابق حیفا در گفت و گو با تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: انبارهای آمونیاک در بندر حیفا و موشک های حزب الله با هم بمب هسته ای می سازند که خسارت های هنگفت جانی و مالی برجای خواهد گذاشت.

'یونا یاهف' اضافه کرد: متاسفانه باید بگویم که من سخنان نصرالله را باور می کنم و آنچه او گفت صد درصد صحیح است.

جمعه 9 آذرماه حزب الله لبنان ویدیویی یک دقیقه و سیزده ثانیه ای با عنوان «إن تجرَّأتم ستندمون» (اگر گستاخی کنید، پشیمان خواهید شد) با زیرنویس عبری منتشر کرد و به رژیم صهیونیستی هشدار داد که درصورت هرگونه تجاوز و گستاخی به لبنان پشیمان خواهید شد.

در این فیلم، اطلاعات و تصاویری از پایگاه «بالماخیم»، پایگاه «تل نوف»، پایگاه «رامات دیوید»، پایگاه «نیواتیم»، پایگاه «حتسور»، مرکز تحقیقات هسته ای «دیمونا»، «مخازن گاز آمونیاک در حیفا» و «پایگاه فرماندهی کل نیروهای مسلح» در تل آویو نمایش داده شده بود.

در ویدیوی منتشر شده توسط حزب الله، تصاویر و نقشه های تاسیسات و پایگاه های صهیونیستی به همراه صحنه هایی از تجهیزات موشکی حزب الله به نمایش درآمد، بخش هایی از سخنان «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله آورده شده که به صهیونیست ها در مورد تجاوز به لبنان هشدار داده و می گوید: هرگونه تجاوز به لبنان، هر بمباران هوایی یا هر شلیک زمینی را قطعاً پاسخ خواهیم داد.

منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴