تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۳۷۱۹۵۹
ابوالقاسم طالبی در برنامه تلویزیون فرمول یک گفت: رئیس‌جمهور در ولنجک خانه دارد، وزیرش در لواسان، به مسکن مهر می‌گویند قوطی!
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، این کارگردان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا بازیگرهای فیلمتان از بازی در «قلاده‌های طلا» پشیمان شدند، تاکید کرد: من نشنیدم کسی گفته باشد از بازی در فیلم من پشیمان است. یک نفر از خارج به بازیگر من زنگ می‌زند و می‌گوید چرا این را بازی کردی؟ می‌گوید من بازیگرم و بازی کردم. یک تفکر فاشیستی هست که می‌گوید چرا در کاری که ما دوست نداشتیم بازی کردی، برخی‌ها تک‌تک سلول‌های‌شان فاشیست است. گرچه لیبرالیسم را فریاد می‌زنند اما نمی‌توانند غیر از عقیده خودشان ببینند.
این کارگردان با تأکید بر مخالفت مردم با ‌اشرافیت گفت: ما شاه اودکلن زده سوییس درس خوانده را بیرون کردیم برای اینکه دیگر کسی نیاید که بچه‌هایش را از پول بیت‌المال بفرستد سوییس درس بخواند و شاهانه زندگی کند. حالا او می‌خواهد اصلاح‌طلب، اصولگرا، آخوند، کراوات زده یا مکلا باشد، ما با او مخالفیم.
طالبی با ‌اشاره به نوشته خود در حمایت از مسکن مهر افزود: من این مطلب را برای آقایی نوشتم که می‌گفت مسکن مهر مزخرف است و باید مسکن اجتماعی بسازیم. رئیس‌جمهور در ولنجک خانه دارد، وزیرش در لواسان، به مسکن مهر می‌گویند قوطی!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴