نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران:

سوء‌مدیریت برخی افراد به پیشبرد هدف دشمن کمک می‌کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۳۷۱۹۵۳
نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران گفت: هدف دوباره دشمنان براندازی است و با ایجاد مشکلات اقتصادی سعی در ایجاد نارضایتی در میام مردم را دارند و سوء‌مدیریت برخی نیز به پیشبرد هدف دشمن کمک کرده است.
۰
plusresetminus
سوء‌مدیریت برخی افراد به پیشبرد هدف دشمن کمک می‌کند
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، در نشست روشنگری حماسه 9 دی در شهرستان سوادکوه که در مسجد جامع پل‌سفید برگزار شد، با بیان اینکه تمام اختلاف انبیا و قلدران دوران خود بر سر خدا و بی‌خدایی بوده است، افزود: دعوا و اختلاف امروز ما و دنیای کفر نیز بر همین مسئله خدا بوده و حقوق بشر تنها بهانه است.

وی با اشاره به اینکه امام پرچم گفتمان خدامحوری و دینداری را در برابر گفتمان‌های دنیایی به‌دست گرفت، گفت: امروز پرچم‌دار این گفتمان رهبری و مردم هستند و با توجه به اینکه این گفتمان، موجودیت غرب را زیر سوال برده، آنها به مقابله با آن برخاستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران، با بیان امریکا و غرب دست از دشمنی خود برنمی‌دارند، دلیل آن را وجود اختلاف عقیدتی دانست و تصریح کرد: اختلاف ما با هم اختلاف سیاسی نیست که با نشست قابل حل باشد، بلکه اختلاف عقیدتی است که یا باید آنها آدم شوند و یا ما باید از دینمان بازگردیم.

این مسئول، مواردی چون تفکر بازرگان، جریان لیبرال‌ها و بنی‌صدر، مهدی هاشمی و نفوذ در قائم مقام رهبری برای مقابله با گفتمان دینی، گفتمان سکولاریستی کارگزاران، دوران اصلاحات و تاختن آنها به همه ارزش‌ها (خدا، قرآن، پیامبر، ائمه، عاشورا، مراجع تقلید، )، دوسال آخر دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد، فتنه 78 و فتنه 88 را از جمله چالش‌های حاکمیت دینی در عرصه فکری و عقیدتی در این چهل سال دانست و چالش امروز حاکمیت دینی را چالش اقتصادی عنوان کرد و افزود: این فتنه خطرناک‌تر از دیگر فتنه‌ها است.

غلامی با اعلام اینکه دشمن برای حذف جمهوری اسلامی در این چهل سال هدف‌گذاری‌های مختلف کرده، هدف دشمن در دهه اول را براندازی نظام، در دهه دوم را تغییر ساختار و در دهه سوم مهار جمهوری اسلامی برشمرد و با اشاره به شکست همه این اهداف، گفت: هدف امروز آنها دوباره براندازی است و با ایجاد مشکلات اقتصادی سعی در ایجاد نارضایتی در میام مردم را دارند و سوء‌مدیریت برخی نیز به پیشبرد هدف دشمن کمک کرده است.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) مبنی بر اینکه اگر جمهوری اسلامی شکست بخورد اسلام برای قرن‌ها اسلام نمی‌تواند سر بلند کند، تاکید کرد: اگر جمهوری اسلامی بشکند دین ضرر می‌کند و نماز، روزه و مسجدی که برای دشمن خطر نداشته باشد خاصیتی ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران، با تأکید بر ضرورت خواندن و تدبر در زیارت عاشورا، آن را عاملی برای بصیرت‌افزایی دانست و افزود: مردم بی‌بصیرت موجب ایجاد عاشورا شدند و جانباز جنگ صفین و فتوای قاضی شریح همراه با یزید بودند و بی‌تفاوت و آنها که در خدمت دشمن باطل هستند هم لعن می‌شوند.

این مسئول، با بیان اینکه  با رمز تقلب در انتخابات، فتنه 88 انجام شد، افزود: رهبری این فتنه را فتنه عمیق و علیم دانست چرا که برای اولین‌بار افرادی از دورن نظام با ضد انقلاب خارج و داخل همدست شدند، بسیاری از خواص مردود شده و عده‌ای فریب فتنه را خوردند و برخی سکوت کردند و تردید در میان مردم ایجاد شد.

غلامی با اذعان بر اینکه رهبری با وجود جنگ و ترور، تنها حادثه 88 را فتنه خواندند، دلیل آن را ایجاد فضایی دانست که شناخت حق و باطل از هم سخت می‌شود و افزود: علاوه بر نقش هدایت‌گری و بصیرت‌دهی رهبری در حضور مردم و خلق حماسه 9 دی، اتفاقاتی که در آن هشت ماه رخ داد، مردم را نسبت به قضایا روشن کرد.

وی با بیان اینکه شعارهای فتنه 88 بسیار حساب‌شده ساخته شد، یکی از خیانت‌بارترین شعارها در فتنه 88 را  شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" عنوان کرد و گفت: هر حکومتی دو مرز برای حفظ خود دارد؛ یک مرز جغرافیایی و دیگری مرز سیاسی و مرز سیاسی خارج از مرز جغرافیایی است که برای آن هم هزینه می‌شود و مرز سیاسی ما سوریه، فلسطین، لبنان و یمن است و ما دشمن را در مرز سیاسی خود شکست دادیم و به همین دلیل اکنون دیگر نمی‌تواند به مرز جغرافیایی بد نگاه کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران، در پایان با اشاره به نصف شدن بودجه نظامی کشور و با توجه به اینکه بودجه نظامی اسرائیل 19 برابر ما بوده و عربستان تنها در یک سال حدود 70 هزار میلیارد دلار تسهیلات نظامی خریده است، کم گذاشتن برای ساخت موشک و برای مقابله با این دشمنان را عاقلانه ندانست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴