تاریخ انتشارشنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۳۷۱۸۰۲
به سیاقی که پیش از این بوده آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان نایب‌ رئیس ‌مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات مجمع را تا انتصاب رئیس ‌جدید از سوی مقام معظم رهبری، اداره خواهد کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با چگونگی اداره مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی و تا پیش از انتصاب رئیس ‌جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: مثل دوره قبل که پس از رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی‌، بر اساس قانون مجمع  نایب ‌رئیس ‌جلسات را اداره کرد این دوره نیز نایب‌ رئیس ‌جلسات را تا مشخص شدن رئیس ‌اداره می‌کند.
وی ادامه داد: آیت‌الله موحدی کرمانی نایب‌ رئیس ‌مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند.
هفت ماه و چهار روز پس از فوت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس ‌اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ مقام معظم رهبری در حکمی آیت‌الله هاشمی شاهرودی را به عنوان رئیس ‌بعدی این نهاد نظارتی برای یک دوره پنج ‌ساله انتصاب کردند.
در بخشی از این حکم آمده بود آیت‌الله آقای حاج سیّد محمود هاشمی شاهرودی را به ریاست و جناب آقای دکتر محسن رضائی را به دبیری مجمع تشخیص مصلحت منصوب می‌کنم.
پیش از انتصاب هاشمی شاهرودی به عنوان رئیس ‌مجمع،‌ آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان رئیس ‌سنی ریاست جلسات مجمع را بر عهده داشت. وی و آیت‌الله جنتی نیز پس از وخامت حال شاهرودی در دوران ریاستش،‌ جلسات مجمع را اداره می‌کردند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷