تاریخ انتشارسه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۷۱۳۲۴
دبیر برگزاری مراسم یادواره شهدای مدافع حرم مازندران گفت: چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران به میزبانی فریدونکنار روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ، محمدرضا آزادی در نشست خبری چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران و گرامیداشت مراسم ۹ دی فریدونکنار، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم استان مازندران با محوریت سردار شهید محمد شالیکار و گرامیداشت مراسم ۹ دی در روز پنجشنبه 6  دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا به صرف شام در مصلی قدس فریدونکنار برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خانواده شهید شالیکار برای برگزاری مراسم سالگرد این شهید در حال برنامه ریزی بودند و همچنین قرار بر این بود که برای شهدای مدافع حرم مازندران مراسمی گرفته شود و در آستانه حماسه ۹ دی هستیم که هر ساله در فریدونکنار برای این روز مراسم برگزار می‌شود بنابراین این سه برنامه با هم تقارن پیدا کرد.
 
دبیر برگزاری مراسم چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی، مداحی محسن طاهری صدر و شعرخوانی شاعر انقلابی سجاد شاکری برگزار می‌شود.
 
آزادی با اشاره برنامه‌های جانبی این مراسم گفت: برگزاری نمایشگاه شهدای مدافع حرم مازندران و حضور حماسی مردم در روز ۹ دی از کارهای جانبی در این مراسم است.
 
وی یادآور شد: پشتیبانی اصلی این مراسم توسط خانواده شهید شالیکار و بخشی دیگر توسط مسئولان و مردم انجام خواهد گرفت.
 
دبیر برگزاری مراسم چهارمین یادواره شهدای مدافع حرم مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه این مراسم استانی است و میزبانی آن را فریدونکنار قبول کرده، جلسه شورای هماهنگی با حضور فرماندار، امام جمعه و برخی از مسئولان در اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار برگزار شد و از مسئولان استانی و تمامی خانواده‌های شهدای مدافع حرم مازندران دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.
 
آزادی با بیان اینکه این برنامه‌ها در اثربخشی روحی و بصیرت افزایی مردم به ویژه جوانان تاثیرگذار است گفت: ۹ دی روزی بود که ملت ایران از جمهوریت و اسلامیت کشور به صورت همزمان صیانت کردند و در حالی که برخی افراد به مدت ۸ ماه در پی براندازی کشور بودند اما مردم با تجدید پیمان با شهدا بر سر آرمان‌های خود ماندند و سیلی محکمی به فتنه گران زدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما