صادق خرازی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور:

کارنامه دولت روحانی قابل دفاع نیست

تاریخ انتشارشنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۳۷۰۹۶۴
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، صادق خرازی می‌گوید زندگی مردم نسبت به قبل سخت‌تر شده است و کارنامه دولت روحانی در این دوره قابل دفاع نیست.
به اعتقاد دبیرکل حزب ندای ایرانیان، کشور در دوره آقای روحانی در رکود کامل قرار گرفته است.
وی در عین حال می‌گوید این شرایط رکود بر اساس استراتژی خاص اقتصاد کشور بوده است.
صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان طی گفت‌وگویی اظهار داشت:‌ این واقعیت را باید پذیرفت که مردم گرفتارند و زندگی شهروندان در مقایسه با قبل سخت‌تر شده است. مردم دولتی می‌خواهند که مشکلات آنها را درک کند. وی با اشاره به اعتراضات دی‌ماه 96 افزود: واقعیت آن است که برخی از شعارهای آن سال حق مردم و بیان‌کننده دغدغه‌ها و مشکلات روزمره آنها بود. بحران‌های ناشی از توسعه‌نیافتگی، اشتغال، تعطیلی کارخانه‌ها، بی‌توجهی دولتمردان به خواست مردم و بی‌توجهی به افرادی که مسؤولیت‌های  ملی داشتند را باید علت وقایع دی‌ماه سال گذشته دانست.
دبیرکل حزب ندای ایرانیان خاطرنشان کرد:‌ مردم انتظار دارند دولت فعلی که در قدرت قرار گرفته برای آنها کار کند، کارنامه دولت در این دوره قابل دفاع نیست. مردم ایجاد اشتغال را از دولت طلب می‌کنند.
خرازی گفت: در دوران آقای روحانی بر اساس استراتژی خاص اقتصاد، کشورمان در رکود کامل قرار گرفته است، تحریم و رکود شرایط اسفباری را در کشورمان به وجود آورده است و تولیدکنندگان و کارآفرینان دیگر توان فعالیت ندارند، مگر عمر مفید یک فرد چند سال است که 13 سال آن با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی طی شود.
وی تاکید کرد:‌ مردم حق فریاد زدن دارند و حق دارند از دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب عبور کنند، چون کسی برای آنها کاری نکرده است. دبیرکل حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این پرسش که چه میزان آقای روحانی را در به وجود آوردن شرایط موجود دخیل می‌دانید، گفت: باید روی صندلی آقای روحانی نشست تا از منظر دیگری مسائل را مورد ارزیابی قرار داد. نمی‌توان همه را با یک چوب راند و مسبب تمام مشکلات کشور را روحانی و اطرافیان او دانست چون چنین برداشتی ظلم است.
خرازی می‌گوید: اصلاحات یک پروسه است، حل مشکلات مردم یک پروسه است، آقای روحانی هم بخشی از این پروسه است.

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴