کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه پل‌سفید:

ملت ایران هر جنگ‌طلبی را تنبیه می‌کند

16 آذر 1397 ساعت 15:29

امام جمعه پل‌سفید گفت: ملت ایران نوکری شرق و غرب را در انقلاب اسلامی به کنار نهاد و امروز خود تصمیم می‌گیرد و جنگ‌طلب نیست و هر جنگ‌طلبی را تنبیه می‌کند.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پل‌سفید اظهار کرد: هر قشر و رشته‌ای علاقه به مدح دارد و برخی موارد، حقایق بر فرد با مدح مشتبه می‌شود و فرد نسبت به خود خوش‌بین می‌شود و راضی به نَفس می‌شود.

وی افزود: فرد متّقی شخصیت ایده‌الی است که از تعریف و تمجید دیگران خوشحال و از گمان دیگران نگران نیست و از اعمال بد خود هراسان و از اعمال خوب خود هم نگران است که قبول می‌شود یا نمی‌شود.

امام جمعه پل‌سفید به روز 16 آذر و روز دانشجو اشاره و اظهار کرد: برای کسانی که به دنبال فضیلت هستند، هر روز، روز دانشجو است و باید هر روز مورد تکریم قرار گیرند و امام راحل بر دانشگاهیان و دانشجویان سلام فرستاده است.

قربانی افزود: دانشجویان هم باید از تکریم خود غافل نشوند و فعالیت‌هایی که در شأن آنان نیست، مرتکب نشوند و باید به جایی برسند که اندیشه آنان برای حفاظت از دین و جامعه باشد و رستگاری آنان در این است که از بندگی خدا و نماز غافل نشوند و و از دانشجویان انتظار بالایی است و ملت به آنها به عنوان آینده‌سازان احترام می‌گذارند و عاقلانه در سازندگی و ارتقای کشور سهیم باشند.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی سوادکوه تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان، محموله مواد مخدر از مبدا اصفهان به ساری را در شهرستان کشف کردند و چشم بینا و سالم آنان به جامعه کمک می‌کند و فعالیت‌های آنان در ارتقای امنیت، قابل تقدیر است.

امام جمعه پل‌سفید ضمن گرامیداشت شهیدان کشوری و شیرودی، خاطر نشان کرد: کسی در دنیا نیست که باور کند امریکا به دنبال حقوق بشر و دموکراسی است و سازمان ملل قطعنامه امریکا علیه گروه‌های مقاومت فلسطین را رد کرد و نشان داد که دنیا متوجه شد امریکا به عنوان شیطان بر دل همه ملت‌ها پنجه افکند و ما در روشنگری ملت‌های دنیا اثر‌گذار بودیم.

قربانی اظهار کرد: دنیا بداند که افرادی مانند آیت‌الله دستغیب سومین شهید محراب که فرد عابد و زاهد بود توسط منافقین با وضع فجیع به شهادت رساندند و مظلوم‌نمایی می‌کنند و ملت ایران از گروه‌های خون‌ریز منفور است.

وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران نوکری شرق و غرب را در انقلاب اسلامی کنار نهاد و امروز خود تصمیم می‌گیرد و جنگ‌طلب نیست و هر جنگ‌طلبی را تنبیه می‌کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 369116

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/369116/ملت-ایران-جنگ-طلبی-تنبیه-می-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com