تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۳۶۸۸۷۰
اختصاصی | با بازگشت افشین قطبی به ایران افشاگری‌ها در مورد این سرمربی محبوب آغاز شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران باعث شده موجی از افشاگری‌ها علیه این سرمربی شکل بگیرد. قطبی به دلیل قهرمانی دراماتیک با پرسپولیس از محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است اما در روزهای گذشته اسطوره‌هایی مانند محمود خوردبین دست به بیان افشاگری‌های جنجالی در مورد این مربی پرداخته‌اند.
بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران باعث شده موجی از افشاگری‌ها علیه این سرمربی شکل بگیرد. قطبی به دلیل قهرمانی دراماتیک با پرسپولیس از محبوبیت خاصی بین هواداران این تیم برخوردار است اما در روزهای گذشته اسطوره‌هایی مانند محمود خوردبین دست به بیان افشاگری‌های جنجالی در مورد این مربی پرداخته‌اند.

 

علیرضا نیکبخت‌واحدی که در زمان حضور قطبی در پرسپولیس بازیکن این تیم بود نیز در ادامه این افشاگری‌ها صحبت‌های جنجالی را در مورد این مربی اظهار داشته است. نیکبخت عنوان داشته که افشین قطبی هیچ‌وقت با او و دیگر بازیکنان پرسپولیس صادق نبوده است و با این مربی همواره اختلاف داشته او حتی از محسن خلیلی به عنوان عامل اختلاف خود با قطبی نام برده است.

 

نیکبخت به دلیل پیوستن از استقلال به پرسپولیس نزد هواداران آبی‌پوشان مورد غضب می‌باشد و از او به عنوان یک یاغی نام می‌برند. حال باید دید که امپراتور پرسپولیسی‌ها چه واکنشی در مورد این افشاگری‌های جنجالی خواهد داشت و آیا پاسخ حاشیه های ایجاد شده را خواهد داد و یا از کنار آن‌ها به راحتی عبور خواهد کرد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲