کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی اعلام کرد

ممنوعیت جشن‌های نامتعارف در مهدهای کودک

8 آذر 1397 ساعت 22:54


به گزارش بلاغ، مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ممنوعیت برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های نامتعارف در مهدهای کودک گفت: دستورالعمل برگزاری هر نوع مراسم و جشن در مهدهای کودک در اختیار مدیران این مراکز قرار دارد و رعایت آن الزامی است.
محمد نفریه با اشاره به دستورالعمل صریح برگزاری جشن‌ها و مراسم‌‌های گوناگون در مهدهای کودک به ایسنا افزود: برگزاری هر مراسم و جشنی، در مهدکودک باید با رعایت عرف و شرعیات برگزار شود و این موارد جزو قوانین سازمان بهزیستی هستند.

 وی در ادامه با بیان اینکه برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خلاف عرف در مهدهای کودک ممنوع است، اظهار داشت: گاهی فیلم‌هایی در فضای مجازی با موضوع جشن‌های تولد لاکچری یا جشن‌های خلاف عرف منتشر می‌شود و این تصور را ایجاد می‌کند که این جشن‌ها در فضای مهدکودک‌ها برگزار شده‌اند، در حالی که این فضاها مربوط به جای دیگری است اما به اسم مهدکودک تمام می‌شود، چرا که برخی فکر می‌کنند هرجا کودکان جمع می‌شوند، مهدکودک است.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان بهزیستی کشور تصریح کرد: تمام مهدهای کودک‌ با رعایت قوانین و مقررات و برای کودکان خودشان می‌توانند جشن‌هایی را برگزار کنند. این مراسم و جشن‌ها در مهدکودک باید مطابق عرف و شرعیات باشد و این موارد جزو قوانین بهزیستی است که هر کسی مجوز احداث مهدکودک را دریافت کرده است، باید آنها را رعایت کند.


کد مطلب: 368201

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/368201/ممنوعیت-جشن-های-نامتعارف-مهدهای-کودک

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com