تاریخ انتشاردوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۳۶۷۷۴۰
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: بسیج مرد همه میدان‌هاست، دولت و دولتمردان قدر بسیج را بدانند و عرصه را برای فعالیت بیشتر بسیج آماده کنند، بسیج نجات‌دهنده کشور پشت‌سر رهبری است
۰
plusresetminus
بسیج مرد همه میدان‌هاست/ دولتمردان قدر ظرفیت بسیج را بدانند
به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی پیش از ظهر در همایش روز بسیج در جمع بسیجیان شهرستان بابل با اشاره نگاه ویژه امام راحل به این گوهر بزرگ اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب بیانات متعددی در وصف بسیج داشتند که به هر کدام از موارد اگر توجه کنیم حتما درس‌های فراوانی خواهیم گرفت و خطاب به‌مسئولان فرمودند "اگر مسئولان از شما(بسیجیان) غافل شوند به آتش دوزخ الهی گرفتار خواهند شد".
  
وی افزود: بسیج کارش فقط در محدوده جغرافیایی نیست و نگاه آن فراتر از این یعنی تشکیل نظام اسلامی به رهبری مهدی موعود(عج) است، آینده‌نگری امام راحل در تشکیل بسیج امروز در نقاط مختلف جهان مانند یمن، بحرین، سوریه، عراق، لبنان و دیگر کشورها به‌وضوح قابل مشاهده است.
   
فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: امروز شاهد هستیم که هسته‌های مقاومت هفته گذشته در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادند و با دو روز مقاومت و جنگ موشکی هیمنه اسرائیل را شکستند.
  
این مسئول تصریح کرد: کلام امام راحل در ابعاد مختلف از جمله بهتر شناساندن ظرفیت بسیج برای ما و آیندگان بی‌نظیر است و شاهد هستیم همین بیانات بود که باعث ایجاد آن حماسه‌ها در رزمندگان مدافع حرم شد، شهدای مدافع حرم آن فداکارانی بودند که در هزاران کیلومتر دورتر از این مملکت مرد ممظلوم سوریه را نجات دادند.
   
بابایی با اشاره به ظرفیت عظیم بسیج گفت: مسئولان با پشتوانه بسیج می‌توانند به همه اثبات کنند بدون آمریکا می‌توان به صلح و آزادی رسید، نه اینکه مثل برخی از مسئولان که فکر می‌کنند با تصویب برخی لوایح آمریکاپسند، بعضی از بیانیه دادن‌ها و مذاکرات می‌توانند به صلح و آزادی برسند.امام پشتوانه شما را مدنظر قرار دادند.
       
وی افزود: شور و احساسات شما بسیجیان همراه با درک و بصیرت عالی می‌تواند نه تنها نجات‌دهنده ایران بلکه جهان مظلوم از دست مستکبرین شرق و غرب باشد.
     
هر کاری در دست مردم قرار گرفت کار پیش رفته است

این مسئول تاکید کرد: جهت استحضار مسئولین خصوصا مسئولان تراز اول کشور در بیانات رهبری دیده می‌شود که هر کاری در دست مردم قرار گرفت کار پیش رفته است.
         
بابایی با تبیین نگاه رهبری در اقتصاد مقاومتی ادامه داد: اگر اقتصاد مقاومتی مردم‌سالار بود امروز این مشکل نبود و با گذشت نزدیک به شش سال و عدم توجه مسئولان این مشکلات وجود دارد، رهبری در این زمینه فرمودند "اقتصاد مقاومتی مردم پایه است و دانش بنیان" باید مسئولان قبول کنند تا زمانی که به‌سمت مردم آغوش خود را باز نکنند و موانع را بر ندارند میسر نخواهد شد و کماکان مشکلات اقتصادی خواهیم داشت.
        
فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: عزم دشمن جدا کردن مردم از انقلاب، نظام و رهبری بود و هست اما عزم بسیج در حفظ مردم، پشتیبانی از انقلاب و رهبری است، اگر از طریق نا امن‌سازی بخواهند مردم را خسته و دل‌زده کنند مردم همه به سمت ایجاد امنیت پایدار مردمی حرکت می‌کنند، باید قبول کرد بخش زیادی از امنیت کشور مرهون تلاش ایثارگران بسیجی است.
      
این مسئول اذعان کرد: هسته‌هاو دستگاه‌های اطلاعاتی عرصه را بر ضد انقلاب و بدخواهان تنگ می‌کنند، بسیجیان با حضور در عرصه‌های اقتصادی، رزمی، فرهنگی و اجتماعی شبیخون دشمن را خنثی یا کم اثر می‌کنند.
     
بسیج مرد همه میدان‌هاست

بابایی افزود: بسیج مرد همه میدان‌هاست دولت و دولتمردان قدر بسیج را بدانند و عرصه را برای فعالیت بیشتر بسیج آماده کنند، بسیج نجات‌دهنده کشور پشت‌سر رهبری است و امیدآفرین در همه جهان، امروز الگوی حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، زینبیون پاکستان، فاطمیون افغانستان، حیدریون عراق و مومنین در جای‌جای جهان شما بسیجیان سلحشورید.
     
فرمانده سپاه کربلای مازندران در جمع بسیجیان پایتخت شهدای شمالی کشور بابل با تشریح نبرد مردم یمن در مقابل مستکبرین عالم اظهار کرد: در این جنگ نابرابر که بیش از ۱۳۰۰ روز به طول انجامیده است و جنایات بزرگی رخ داده، جبهه متحد یزیدیان به رهبری آمریکا و به‌دست آل‌سعود باعث نابودی بیش از ۳۹ هزار خانواده یمنی، کشتن و مجروح کردن ۲۷ هزار مرد و ۱۲ هزار زن و کودک یمنی، نابودی ۱۵ فرودگاه، ۱۴ بندر و بسیاری از زیرساخت‌های این کشور شد که جای تاسف دارد.
    
بابایی در پایان گفت: غرب باوران داخل و خارج کشور باید از حقوق بشر موجود در جهان خجالت بکشند و ما بنا داریم با حضور بیشتر امت حزب‌الله، شما بسیجیان و حمایت مادی و معنوی از سلحشوران و مجاهدان مقاوم یمنی عرصه را بر یزیدیان زمان تنگ و پیروزی دیگری را در جبهه مقاومت رقم بزنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴