تاریخ انتشاريکشنبه ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۳
کد مطلب : ۳۶۷۶۱۹
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه گفت: بسیج به هیچ حزب و جریانی وابسته نبوده و تنها سیاست بسیج انقلاب اسلامی است.
۰
plusresetminus
بسیج به هیچ حزب و جریانی وابسته نبوده و نیست/ اجتماع 5  هزار نفری بسیجیان سوادکوه در 5 آذر
به گزارش بلاغ، مهدی رضایی در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه، بسیج را یکی از رخدادهای شگرف که پاسخگوی نیازهای حیاتی انقلاب اسلامی است، برشمرد و افزود: بسیج در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی حضوری پربار و درخشان دارد و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در تمام اقشار جامعه توفیقات خوبی را در حوزه‌های مختلف شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه بسیج در ابتدا برای مقابله با گروه‌های التقاطی و منافقان شکل گرفت، گفت: در ادامه توانست جنگ را هم به خوبی مدیریت کند و پس از جنگ تحمیلی نیز بسیج در حوزه‌های ماموریت خویش اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و نظامی نقش‌آفرینی خوبی داشته است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه،  با اشاره به بی‌مهری‌هایی که در سال‌های جاری به بسیج شده، تأکید کرد: بسیج به هیچ حزب و جریانی وابسته نبوده و تنها سیاست بسیج انقلاب اسلامی است.

رضایی با بیان اینکه بسیج خود را نه رقیب بلکه همکار دولت می‌داند، خاطرنشان کرد: بسیج، هر فرد یا نهادی که از تفکر انقلابی فاصله گرفته را به بازگشت به این محور، امر به معروف کرده تا فعالیت‌ها در راستای انقلابی‌گری شکل گیرد.

وی نقش بسیج را مشاوره و آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف  مردم برشمرد و ادامه داد: در برخی حوزه‌ها نقش مشاوره و مستشاری بسیج حتی از مرزهای جمهوری اسلامی نیز فراتر رفته است و با شکل‌دهی بسیج مردمی در کشورهای منطقه و نقش مستشاری طرفیت بسجیان خود، بساط داعش برچیده شد.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان سوادکوه تعداد برنامه‌های ناحیه مقاومت شهرستان را به مناسب هفته بسیج 286 برنامه عنوان کرد و مهم‌ترین برنامه این ایام را برگزاری اجتماع 5 هزارنفری بسیجیان شهرستان در 5 آذر ماه، در سالن ورزشی رنجبر صفری زیراب برشمرد.

رضایی از جمله برنامه‌های شهرستان در هفته بسیج به افتتاح خانه محرومان، دیدار با خانواده‌های شهدای بسیجی، افتتاح یادمان شهدای ترور منطقه، ساخت و افتتاح مزار شهدا، اعزام تیم بسیج جامعه پزشکان به روستاهای محروم شهرستان، برپایی گشت رضویون برای تأمین امنیت، برگزاری مسابقات مجازی در قالب مقاله و عکس با محوریت هفته بسیج و چهل سالگی انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی و فرهنگی، دیدار با اقشار بسیجیان پیشکسوت و برگزاری مسابقات ورزشی اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴