کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امشب مناظرات چالشی «زاویه»

پندار آنلاین , 30 آبان 1397 ساعت 13:38

شبکه چهار سیما از ۳۰ آبان ماه، پخش مجله علوم انسانی «زاویه» را از سر می‌گیرد.


به گزارش بلاغ،برنامه «زاویه» به تهیه‌کنندگی علی خواجه که پخش آن با شروع اربعین حسینی و ایام عزاداری ماه صفر متوقف شده بود، از امشب (چهارشنبه ۳۰ آبان)، به صورت هفتگی پخش آن از سر گرفته می‌شود.

سری جدید مجله علوم انسانی «زاویه» امشب با حضور علی‌اصغر پورعزت، استاد مدیریت دولتی دانشگاه تهران و محمدمهدی ذوالفقارزاده استاد مدیریت دولتی دانشگاه تهران، به موضوع «بررسی سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» می‌پردازد.

در مهرماه امسال سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از فعالیتی ۷ ساله از سوی مرکزی به همین نام منتشر شد، که موقعیت مطلوب جامعۀ ایران در افق سال ۱۴۴۴ را ترسیم می‌کند. رهبر معظم انقلاب در اقدامی مهم با تعیین زمانی دو ساله، نخبگان و اهالی دانش و اندیشه را به گفتگو دربارۀ این سند جدید فراخواندند.

مجلۀ علوم انسانی زاویه می‌کوشد طی چند برنامه با فراهم کردن تمهید گفتگو دربارۀ این سند، آن را در نسبت با مسألۀ تاریخی پیشرفت ایران مورد بحث قرار دهد. در این مسیر نه تنها دلالت‌ها و جهت‌گیری‌های محتوایی سند، بلکه رویکردهای روشی و فرآیندهای دانشی تدوین آن نیز به بحث گذاشته می‌شود.

برنامه «زاویه» به تهیه‌کنندگی علی خواجه و با اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.


کد مطلب: 367260

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/367260/امشب-مناظرات-چالشی-زاویه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com