کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک تهیه‌کننده:

صهیونیست‌ها مانع حضور سینمای مقاومت در جشنواره‌های جهانی هستند

9 آبان 1397 ساعت 22:23

تهیه‌کننده سینمای ایران گفت که صهیونیست‌ها اجازه حضور در فستیوال‌های جهانی را به سینمای مقاومت نمی‌دهند.


به گزارش بلاغ، محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما درخصوص لزوم برگزاری جشنواره فیلم مقاومت گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت نه تنها در سطح ملی، بلکه در سطوح بین‌المللی هم، لازم الاجراست و باید در جایگاه تبلیغات داخلی، خارجی و دیپلماتیک به آن توجه شود. این در حالی است که مفهوم مقاومت به یک منطقه و یا موقعیت زمانی محدود نشده و گستره قابل توجهی از مناطق را تحت پوشش قرار می‌دهد.
وی افزود: در شرایط سیاست‌های امروز جهان، مقاومت یک سبک زندگی محسوب می‌شود و با ایجاد عدالت و استقرار فرهنگ ظلم ستیزی در دنیا، دشمنان را به چالش جنگ ما بین فقیر و ثروتمند می‌کشاند.
شرف‌الدین، دفاع مقدس را جنگ فرهنگی معرفی کرد و اظهار داشت: مقاومت واژه‌ای طیب و مقدس است که بر اساس اصول سنت‌های الهی و به اقتضای شرایط جغرافیایی و زمان، در مسیر رشد فردی و اجتماعی مردم پیش می‌رود؛ این در حالی است که جهاد علمی، مقاومت اقتصادی و فرهنگ مقاومتی و مدیریتی در سایر ملت‌ها منجر به پیشرفت کشورها شده و به دقت رصد می‌شود.
وی درخصوص قابلیت حضور فیلم‌های مقاومت در جشنواره‌های بین‌المللی دیگر کشورها اظهار داشت‌: برخی فیلم‌های تولید شده در حوزه دفاع مقدس و مقاومت قابلیت شرکت در جشنواره‌های بزرگ کشورهای دیگر را دارند؛ اما به دلیل حمایت صهیونیسم از این جشنواره‌ها شرکت در آنها امکان‌پذیر نمی‌شود.


کد مطلب: 365495

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/365495/صهیونیست-ها-مانع-حضور-سینمای-مقاومت-جشنواره-های-جهانی-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com