نامه ده هزار بانوی ایرانی خطاب به رهبر انقلاب

برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی آماده‌ایم

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۳۶۴۷۶۵
ده هزار نفر از بانوان انقلابی کشور طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری ضمن بیعت مجدد با معظم‌له از اعلام آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی خبر دادند.
۰
plusresetminus
برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی آماده‌ایم
به گزارش بلاغ، در بخشی از این نامه آمده است: ما زنان که در کلام شریعت مبین اسلام به‌عنوان گوهر تمدن‌سازی معرفی شدیم تا از دامانمان مسافران زمینی سفر به اعلای مقامات برین را آغاز کنند، امروز که الگوی هدایت اسلام بر مدار اصالت خود (امت و امامت) به جهان بشری در بستر انقلابی بر مدار حق عرضه شده بر خود لازم دانستیم عهدی دوباره با امام و مقتدایمان ببندیم تا چشمان طمع دشمن به قشر فرهنگ ساز جامعه را کور کنیم.
در ادامه این نامه تصریح شده است: زن را به سرعت به سوی باتلاقی کشاندند که نامش عدالت جنسیتی بود و مرامش تهاجم فرهنگی! در واقع عدالت نبود، بردگی مدرنی بود که از مدت‌ها پیش زنان جهان را به ورطه نابودی می‌کشید که با ستایش از جذابیت‌های ظاهری زن، آغاز می‌شد و سرانجامش جز از بین بردن هویت انسانی نبود؛ و در این هیاهو که زنان و دختران را به خود جلب می‌کرد تنها یک مأوا برای حفظ هویت زن و ریحانه خدا باقی ماند هم آنکه فرمود: «ما در مسئله زن موضع حمله داریم» حقیقتی که حتی برخی اندیشمندان آن را درک نکرده و چشم و گوش بسته به سوی اجرای اسناد غربی حرکت کردند.
در بخش دیگری از این نامه آمده است: ما به این مأوا دلخوش و سرمست حضور نگهبان همیشه بیدار، گاه غافل از وظیفه، کار را سست و رها کردیم و اکنون شرمنده‌ایم که در این عرصه غفلت کرده و اجازه دادیم که جامعه به سمت اجرای اهداف شیاطین بزرگ جهانی پیش رود.
دشمن در پرده استعمار نوین حجاب، فرهنگ دینی و اسلامی ما را استثمار کرد
این نامه می‌افزاید: ما دختران و مادران ایران زمین شرمنده‌ایم که اجازه دادیم دشمن در پرده استعمار نوین هویت، حجاب و فرهنگ دینی و اسلامی ما را استثمار کند و شرمنده‌ایم که به تاکیدات شما بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسئولان سطحی نظر کردیم و عمل.
در پایان این نامه تاکید شده است: امروز با زبان کوبنده اعلام می‌کنیم که قدرتمند و با شجاعت برای یاری دین خدا و نایب امام عصر در صحنه حاضر شده‌ایم و اعلام می‌کنیم که صحنه‌آرایی‌های دشمن از جمله سخن از سه ماه‌های خیالی برای براندازی نظام و تحریم و مشکلات معیشتی ذره‌ای از قدرت ایمان و همراهی ما با نایب امام زمان(عج) کم نخواهد کرد.
ده هزار امضا‌کننده این نامه بر آمادگی خود برای امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با مروجان بدحجابی تاکید کرده‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷