تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۳۶۴۱۶۷
فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه شهرستان نیازمند مدیران خلاق، اندیشمند و شجاع است، از تشکیل پنجره واحد در فرمانداری شهرستان در هفته آتی خبر داد و افزود: پس از تشکیل پنجره واحد، این ادارات هستند که باید به فرمانداری بیایند، نه اینکه مراجع به تک تک ادارات برود.
۰
plusresetminus
سوادکوه نیازمند مدیران خلاق و شجاع است
به گزارش بلاغ، سعید یزدانی، امشب در جلسه شورای اداری شهرستان سوادکوه، سه گام مهم در ماه اخیر را قدرت موشکی ایران در هدف قرار دادن تروریست‌ها در نزدیکی پایگاه امریکا، رای دادگاه بین‌المللی لاهه به نفع ایران و رای شورای امنیت به نفع ایران پس از طرح مجدد پرونده ایران توسط امریکا در شورای امنیت برشمرد.

وی رزمایش اقتدار بسیجیان و صبحگاه مشترک سپاه را نماد اقتدار بسیجیان عنوان کرد و با اشاره به صبحگاه مشترک نیروی انتظامی و دیدار عمومی  و حضور در نماز جمعه، افزود: اکنون به اقداماتی اینچنینی نیازمندیم چراکه منجر به کاهش شکاف میان مردم و مسئولان و ایجاد امیدواری و نشاط می‌شود.

فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه مفاسد اقتصادی در طول تاریخ وجود داشته، بزرگ‌نمایی آگاهانه و ناآگاهانه فساد در میان مسئولان نظام را امر نادرستی دانست و افزود: مسئولان سرمایه‌های نظام هستند و این بزرگنمایی منجر شده تا مردم گمان کنند که تمامی مسئولان در اردوگاه مفسده اقتصادی هستند و ما باید تلاش کنیم تا این ذهنیت را از جامعه پاک کنیم.

یزدانی با اشاره به تلاش دولت در ایجاد شغل، دلیل عقب ماندگی را نه جغرافیا بلکه مردم و مسئولان آن دانست و بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار و حذف بوروکراسی‌های زائد تأکید کرد و افزود: بحران آینده، بحران اجتماعی است که یکی از عوامل ایجادگر آن نبود اشتغال و بیکاری است.

وی با بیان اینکه شهرستان نیازمند مدیران خلاق، اندیشمند و شجاع است، از تشکیل پنجره واحد در فرمانداری شهرستان در هفته آتی خبر داد و افزود: پس از تشکیل پنجره واحد، این ادارات هستند که باید به فرمانداری بیایند، نه اینکه مراجع به تک تک ادارات برود.

فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به ضرورت امحا لاشه طیور مبتلا به آنفولانزا در همان محل مرغداری‌ها و ممنوعیت انتقال آنها به مکان دیگر، گفت: جهاد کشاورزی شهرستان به تمام مرغدارای‌های صنعتی و نیمه‌صنعتی اخطار لازم را دهد و در صورت عدم وجود مکان در همان محوطه مرغداری، پروانه آنها تمدید نشود.

این مسئول تأخیر مدیران در جلسات را غیرقابل قبول دانست و یکی از راهکارهای افزایش بهره‌وری در اقتصاد مقاومتی را وقت‌شناسی، حضور به موقع و توجه به وقت در میان مدیران عنوان کرد.

یزدانی با تأکید بر نظارت مستمر بر بازار بویژه در رابطه با کالاهای عمومی و ضروری، ادامه داد: در سوادکوه به‌عنوان یک شهرستان کم برخوردار توزیع کالاهای یارانه‌ای همچون روغن، گوشت و برنج خواهیم داشت.

وی با بیان شرایط اقتصادی چند وقت اخیر و با اشاره به خودمحوری و زراندوزی برخی افراد، گفت: در این بخش، سه به هیچ به اخلاق باختیم.

فرماندار شهرستان سوادکوه سیل اخیر در غرب مازندران را پیامی برای مدیران بحران دانست و با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه، مستعد بسیاری از بحران‌های طبیعی همچون رانش، ریزش کوه، سیل و ریزش بهمن است، گفت: مدیران بحران باید پیش از ایجاد بحران برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴