تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۳۶۳۷۲۲
فرمانده نیروهای مخصوص سپاه در جبهه مقاومت گفت: استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام استراتژی طیف گونه را در پیش گرفت که یک سر طیف تغییر رفتار ایران و در سر طیف دیگر تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
۰
plusresetminus
استکبار جهانی به‌دنبال ایجاد ناامنی و تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش بلاغ، سردار وجیه‌الله مرادی چهارشنبه شب در همایش بزرگ یاد یاران سوادکوه شمالی که با حضور رزمندگان و ایثارگران برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس مخصوصاً شهدای شهرستان سوادکوه شمالی و 10 هزار و 400 شهید استان مازندران، زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را در این برهه از زمان ضروری دانست و اظهار کرد: جوانان کنونی ما جنگ، رشادت ها و فداکاری رزمندگان اسلام را در دوکوهه، شلمچه، کردستان و ... ندیدند و باید با برگزاری چنین برنامه‌هایی آن رشادت ها را برای نسل جوان تشریح کرد.

وی افزود: امام عزیزمان با روح ملکوتی خود توانست قلب این ملت را با خود همراه کند و جنگ را که به ظاهر تهدیدی برای ما بود به فرصت تبدیل نماید.

فرمانده نیروهای مخصوص سپاه در جبهه مقاومت خاطرنشان کرد: هنر بزرگ امام راحل از این فرصت این بود که توانست جبهه ای را در جهان ترسیم نماید به نام جبهه مقاومت که ماحصل آن صدور انقلاب به دیگر کشور ها بود اینجا بود که استکبار جهانی احساس خطر کرد که ایران جغرافیای خود را درنوردیده و در منطقه فراگیر شده است از این رو هر دسیسه و توطئه ای را برای تضعیف آن بکار برده است.

مردای با برشمردن توطئه‌های دشمنان علیه این انقلاب تصریح کرد: استکبار جهانی برای ضربه زدن به نظام استراتژی طیف گونه را در پیش گرفت که یک سر طیف تغییر رفتار ایران و در سر طیف دیگر تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

وی افزود: از دیگر توطئه‌های دشمن ایجاد ناامنی در کشور و تهدید و اقدام نظامی علیه کشور ما بود و هم اکنون نیز تشدید تحریم‌ها را در دستور کار خود دارد.

در ابتدای این مراسم نیز محمدرضا خمسیه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی نیز هفته دفاع مقدس را مرهون تلاش وایثارگری بی وقفه دلیرمردانی دانست که توانستند جان ومال خود را در طبق اخلاص بگذارند، یا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند ویا بعنوان ایثارگر حضوردارند که الگویی برای نسل سوم وچهارم انقلاب اسلامی هستند.

از دیگر برنامه‌های این مراسم خاطره گویی چنگیز بابایی از آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴