تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۳۶۳۶۲۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب دانست.
۰
plusresetminus
هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال فرهنگ ایثار به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب
به گزارش بلاغ، محمدرضا خمسیه در گفت‌وگو با خبرنگار ما دفاع مقدس را تجلی فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: هفته دفاع مقدّس مرهون تلاش و ایثار دلیر مردانی بود که جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در این راه یا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یا به‌عنوان ایثارگر، الگویی برای نسل سوم وچهارم انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان اینکه جنگ گزینه مقبولی نیست، افزود: اما جهاد، کوشش و تلاش جمعی برای دفاع از ارزش‌ها وکیان اسلامی است که در قرآن به آن تاکید شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی با بیان اینکه دفاع مقدس جزء تاریخ این ملت است و ملت ما به تاریخ خود می‌بالد، گرامیداشت این هفته را فرصتی برای اتصال و انتقال فرهنگ ایثار و گذشت بین نسل اول، سوم و چهارم انقلاب دانست.

خمسیه با اشاره به شکست سخت ایادی استکبار جهانی در جنگ هشت ساله و تمرکز دشمن بر جنگ نرم فرهنگی و روانی برای مقابله با جمهوری اسلامی بر ضرورت بصیرت‌افزایی جوانان تأکید کرد.

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس سوادکوه شمالی با اشاره به برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسب هفته دفاع مقدس در سوادکوه شمالی از جمله آنها به برگزاری یادواره شهدای آبروی محله، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، نشست‌های بصیرتی و سیاسی، برگزاری یادواره شهدا در سطح حوزه‌های مقاومت، برپایی نمایشگاه با محوریت دفاع مقدس، نمایش فیلم دفاع مقدس، برگزاری مسابقات بومی و محلی خواهران، برپایی صبحگاه مشترک اقتدار نیروهای مسلح، همایش بزرگ یاد یاران با حضور یادگاران دوران دفاع مقدس و شرکت بسیجیان همراه با خانواده در نماز جمعه اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷