تاریخ انتشارجمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۳۶۳۴۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با اشاره به اینکه رزمایش اقتدار عاشورایی نشان دهنده قدرت بسیج است گفت: مسئولان از ظرفیت بسیج استفاده کنند.
۰
plusresetminus
رزمایش اقتدار عاشورایی نشان دهنده قدرت بسیج است/ مسئولان از ظرفیت بسیج استفاده کنند
به گزارش بلاغ، سیدمصطفی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاه ناحیه بابلسر در حال برگزاری رزمایش و نمایش بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) 2 است.
 
وی خاطرنشان کرد: این رزمایش با حضور پرشور و انقلابی گردان‌های بیت‌المقدس حوزه حضرت صاحب‌الزمان (عج) و یادگار امام خمینی (ره) پازوار در حال اجرا است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر تصریح کرد: صبحگاه اقتدار، ستون‌کشی خیابانی، حضور در نماز جمعه، کلاس های بصیرتی، فرهنگی، اجرای تمرینات تاکتیکی و راهپیمایی شبانه از برنامه‌های این رزمایش 24 ساعته است.
 
موسوی‌نژاد با تشریح اهداف این رزمایش یادآور شد: با توجه به هجمه اقتصادی و فرهنگی دشمنان جمهوری اسلامی بسیجیان و سپاهیان با حضور در این رزمایش نشان خواهند داد که دارای ظرفیت بالایی هستند و همچنان که توانستند در هشت سال دفاع مقدس پوزه دشمنان را به خاک بمالند هم‌اکنون هم در این جنگ پیروز میدان می‌شوند.
 
وی با تاکید بر اینکه حرف آخر در جمهوری اسلامی توسط بسیج و بسیجیان به گوش دشمنان خواهد رسید، گفت: با قدرت بسیج دشمنان انقلاب اسلامی مایوس شده و امیدی برای دلدادگان نظام به وجود می‌آید.
 
فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: در کنار این رزمایش 20 گروه جهادی از بسیج سازندگی این شهرستان با فداکاری و ایثار در حال خدمت‌رسانی به خانواده‌های کم درآمد و محرومین در زمینه‌های سلامت، عمرانی و فرهنگی هستند.
 
موسوی‌نژاد اظهار کرد: توانمندی بسیج به مقداری است که می‌تواند جهان اسلام را پشتیبانی کند و در خارج از مرزها با اعتمادی که از جمهوری اسلامی به دست آمد قدرت نفوذ ما بسیار بالا رفته و امیدواریم که مسئولان داخلی با درک درستی از وضعیت جامعه بتوانند از ظرفیت بسیج بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲