تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۳۶۳۱۶۵
ارتش سوریه همچنان به ارسال تانک‌ها و سلاح سنگین به سوی ادلب با هدف آغاز عملیات نظامی ضد تروریست‌های تکفیری ادامه می‌دهد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز رصد مقاومت اسلامی نُجَباء، روسیاالیوم گزارش داد که ارتش سوریه همچنان به ارسال تانک‌ها و سلاح سنگین به سوی "ادلب" با هدف آغاز عملیات نظامی ضد تروریست‌های تکفیری در این منطقه ادامه می‌دهد.
 
نبرد ادلب در حالی قرار است آغاز شود که غرب به سرکردگی آمریکا نیز تصمیم دارند سناریوی حمله شیمیایی و انداختن آن به گردن ارتش سوریه را در این منطقه به اجرا درآورند.

ناگفته نماند که دشمنان بشار اسد رئیس جمهور قانونی سوریه به شکستشان در به زانودرآوردن مقاومت در این کشور اعتراف کرده اند. «ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه با رادیو فرانسه اذعان کرد: بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ پیروز شده است.

وزیر خارجه فرانسه ادامه داد: این در حالیست که وی نمی‌تواند بدون راه حل سیاسی به میانجیگری جامعه بین الملل به صلح دست یابد.

«ژان ایو لودریان» در ادامه با تکرار سناریوسازی غرب علیه سوریه در آستانه عملیات احتمالی در شهر ادلب سوریه ادعا کرد که اگر بشار اسد در استفاده از تسلیحات شیمیائی «وسوسه» شود، غرب به آن واکنش نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است، وزارت دفاع روسیه پیشتر اعلام کرده بود که ۳ کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه در آستانه آغاز عملیات ازادسازی ادلب از لوث وجود تروریست‌ها برای تهاجم دیگری به سوریه به بهانه حمله شیمیائی دمشق آماده شده اند.

گفتنی است در ۷ آوریل سال ۲۰۱۷، آمریکا با نسبت دادن حملات شیمیایی به دمشق، پایگاه هوائی الشعیرات سوریه را با ۵۹ موشک «تام هاوک» هدف قرار داده بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴