تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۳۶۳۰۲۴
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران اهمیت انجام پروژه‌های جدید در حوزه اجتماعی و فرهنگی را کمتر از حوزه اقتصادی ندانست و گفت: هر چند در دوره‌ای هستیم که انتظار مردم بیشتر در حوزه اقتصادی است اما ضرورت انجام پروژه‌های فرهنگی نیز وجود دارد.
۰
plusresetminus
ضرورت اجرای پروژه‌های جدید در حوزه اجتماعی و فرهنگی
به گزارش بلاغ، مجید حسین‌زادگان دوشنبه‌شب در مراسم بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پنج پروژه در شهرستان سوادکوه، پروژه‌های زیرساختی همچون آب، برق و گاز را عاملی برای توسعه دانست و افزود: این زیرساخت‌ها می‌توانند منجر به اشتغال‌زایی، افزایش بهره‌وری و مهاجرت معکوس بویژه در مناطق محروم و در حال توسعه مانند شهرستان سوادکوه شوند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار، در سه دهه اخیر، تسهیلات ارزان قیمت در قالب سامانه کارا و بهین‌یاب عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت‌ها در زمینه ایجاد اشتغال استفاده کرد؛ چرا که ما چاره‌ای جز تولید نداریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر ضرورت هماهنگی میان انتخاب طرح‌های شغلی و اقلیم مناطق تأکید کرد و منطقه سوادکوه را به دلیل جغرافیای آن، بیشتر مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه بوم‌گردی و دامپروری دانست.

حسین‌زادگان با تأکید بر حضور مردم، بویژه نسل جوان پرسشگر در مراسم افتتاحیه‌ها به‌منظور آگاهی آنها از عملکرد نظام به‌صورت عملیاتی، از برگزاری افتتاحیه‌ها به شیوه سنتی و تنها با حضور مسئولان انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری لازم است تا اقدامات انجام‌شده به اطلاع مردم برسد.

وی هدف امریکا از انجام برخی اقدامات را ایجاد بحران در ایران دانست و گفت: با حمایت مردمی همه تحریکات قومی و تحریم اقتصادی منجر به شکست شده و مردم، این دوران سخت را تحمل کرده‌اند چرا که می‌دانند این انقلاب و نظام ثمره خون شهدا است.

این مسئول اهمیت انجام پروژه‌های جدید در حوزه اجتماعی و فرهنگی را کمتر از حوزه اقتصادی ندانست و افزود: هر چند در دوره‌ای هستیم که انتظار مردم بیشتر در حوزه اقتصادی است اما ضرورت انجام پروژه‌های فرهنگی نیز وجود دارد.

حسین‌زادگان با اشاره به ملاک کارآفرینی برای ایجاد اشتغال، بر عدم تبعیض دولت در این زمینه تأکید کرد و گفت: دولت تسهیلات مناسبی را در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و خدمات به افراد جویای کار و توانمند در ایجاد اشتغال می‌دهد و در مناطق روستایی و محروم، تسهیلات با بهره بانکی پایین را برای افزایش توان مردم این مناطق در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه تلاش دولت در اعطای تسهیلات به طرح‌های زودبازده، در جهت بازخورد سریع نتیجه این اقدامات به مردم است، افزود: مردم باید به این باور برسند که تنها اشتغال ممکن، اشتغال دولتی نیست و آنها در هر حوزه‌ای که توان و ظرفیت اشتغال دارند، وارد کار شوند و دولت نیز بستر لازم را برای آنها فراهم می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران افزایش ارتباط با کشورهای همسایه، حضور هیئت‌های مختلف اقتصادی و عقد تفاهم‌نامه میان آنها را عاملی برای تحول اقتصادی مازندران دانست و از جمله آنها به افزایش ارتباط با ولگاگراد روسیه در راستای ارتباط اقتصادی بیشتر اشاره کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴