تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۳۶۲۴۲۷
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور گفت: کشاورزان گندمکار مازندرانی تاکنون بیش از 582 میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت کردند.
۱
plusresetminus
پرداخت 582 میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران مازندرانی
سیدمحمد جعفری در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: کشاورزان گندمکار مازندرانی تاکنون بیش از 582 میلیارد ریال از مطالبات خود را دریافت کردند.

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون، 582 میلیارد و 608 میلیون ریال از مطالبات گندمکاران استان مازندران از طریق سامانه جامع خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سال‌جاری تاکنون، 86 هزار و 736 تن گندم به ارزش 1149 میلیارد و 255 میلیون ریال از کشاورزان گندمکار استان مازندران خریداری شد.

 جعفری ادامه داد: با این میزان پرداختی، 51 درصد از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شد و مابقی آن به مبلغ 566 میلیارد ریال در صف انتظار پرداخت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بیشترین آمار خرید تضمینی گندم مربوط به شهرستان‌های بهشهر با 34 درصد، نکا با 20 درصد و گلوگاه با 17 درصد تحویل این محصول به مراکز خرید می‌باشد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور در پایان متذکر شد: مرکز خرید سیلوی شهید میرزاپور نکا، کماکان آمادگی لازم برای دریافت گندم از کشاورزان استان را دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴