سخنگوی دولت در جمع راهپیمایان 22 بهمن در ساری

دوعامل مردم و رهبری دلیل پابرجایی انقلاب اسلامی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۳۶۲۴۱
سخنگوی دولت در جمع راهپیمایان 22 بهمن در ساری گفت:علی رغم تمامی توطئه های دشمنان دو عامل مهم مردم و رهبری سبب شد این انقلاب پابرجا بماند.
۰
plusresetminus
دوعامل مردم و رهبری دلیل پابرجایی انقلاب اسلامی
به گزارش خبرنگار بلاغ،محمدباقر نوبخت در جمع راهپیمایان 22 بهمن در ساری با اشاره به اینکه انقلاب ایران هم در پیدایش و هم در استمرار باسایر انقلاب های دنیا متفاوت بود ، بیان داشت:علی رغم تمامی توطئه های دشمنان دو عامل مهم رهبری و مردم سبب شد این انقلاب پابرجا بماند.
وی با بیان اینکه  3 دهه از  انقلاب اسلامی می گذرد گفت: دشمن با تحریم سیاسی ، تهاجم نظامی،تحریم اقتصادی و تحریم حق مسلم هسته ای سبب شد تا سه چهارم منابع ایران بخاطر تحریم محروم از صادرات باشند.
وی به تولید 4 میلیون بشکه نفت در روز اشاره و عنوان کرد: ایران بخاطر تحریم تنها قادر به صادرات یک میلیون بشکه نفت است.
سخنگوی دولت تاکید کرد:اگر دشمن تمام منابع نفتی ایران را بگیرد دولت برای استمرار و پویایی این انقلاب برنامه دارد.
وی با بیان اینکه مذاکرات در چهارچوب منابع و منافع ملی است، خاطرنشان کرد: اگر با لبخند، پشت میز مذاکره بنشینیم، به دلیل آن است که چهره‌ خشنی که آنها می‌خواهند از دیپلمات‌های ایرانی معرفی کنند را مانع شویم و چهره مهربان ایران را نشان دهیم اما این لبخند دلیلی نیست که عداوت‌های آنها را فراموش کنیم.
معاون راهبردی رئیس‌جمهور، یادآور شد: باید نسبت به تجدید نظر جهان، که می‌خواهند ایران را کشوری غیرمنطقی معرفی کنند، رو در روی آنها بایستیم و بگوییم ما منطق داریم.
وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ما است، گفت: این حق را باید با تدبیر، آگاهی، دانش و بصیرت به دست آوریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما