معاون هواشناسی مازندران اعلام کرد

پایان هفته ابری و بارانی در مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۳۶۲۴۰۱
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران هوای استان را در روز جمعه نوزدهم مردادماه نیمه ابری تا ابری پیش بینی کرد.
۰
plusresetminus
پایان هفته ابری و بارانی در مازندران
به گزارش بلاغ، احمد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: هر چند امروز از ناپایداری هوا نسبت به روزهای گذشته کاسته شده اما احتمال رگبار پراکنده در استان وجود دارد.

وی افزود: براساس نقشه‌های هواشناسی، فردا تا روز پنج‌شنبه انتظار داریم آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش نسبی حداکثر دما را شاهد باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بعدازظهر روز چهارشنبه به‌دلیل شرایط فصلی و جغرافیایی احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده در آسمان مازندران وجود دارد.

اسدی تصریح کرد: اواخر روز پنج‌شنبه با نفوذ تدریجی سامانه ناپایدار انتظار داریم به‌تدریج شرایط برای رگبار و رعدوبرق‌های پراکنده در آسمان مازندران فراهم شود.

وی یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای جمعه و شنبه با تقویت جریانات مرطوب شمالی انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش متناوب باران، وزش باد، کاهش نسبی دما و احتمال رعدوبرق باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا گاهی نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود که لازم است مردم در محدوده طرح دریا و توجه به توصیه‌های ناجیان غریق در دریا شنا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴