کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازگشت مجری پرطرفدار با یک برنامه فوتبالی به تلویزیون

10 مرداد 1397 ساعت 12:59

امشب اولین قسمت برنامه «فوتبالیسم» به روی آنتن شبکه سه می‌رود.


به گزارش بلاغ،به گزارش افکارنیوز، محمد فواد صفاریان‌پور کارگردان برنامه «فوتبالیسم» درباره زمان پخش این برنامه گفت: روزگذشته ضبط برنامه آغاز شد و امشب اولین قسمت برنامه «فوتبالیسم»‌ ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه می رود.

وی ادامه داد: تصور ذهنی ما از ساخت برنامه «فوتبالیسم» این است که هم برای مخاطب خاص فوتبال و هم کسی که فوتبال نمی بیند دلچسب باشد.نمی گویم برنامه منحصر فردی است اما ازمشاوره تیم حرفه ای استفاده کردم و پژوهش یک ساله برای تولید برنامه داشتیم.

تهیه کننده برنامه «آسمان شب» عنوان کرد:تجربه برنامه های اجتماعی و علمی داشته ام اما تخصص ساخت برنامه فوتبالی را نداشتم و وارد جهانی شده ام که این جهان جذاب است و قرار است ماجراجویی نسبت به مفهومی به نام فوتبال در جهان داشته باشیم.

وی افزود: این برنامه به تأثیرات و حاشیه های فوتبال با نگاه متفاوت‌تری می پردازد و  رویکردی متفاوت نسبت به برنامه نود دارد چراکه عادل فردوسی پور به شکل استادانه ای به فوتبال ایران و جهان می پردازد.

صفاریان‌پور درباره علاقه خود به فوتبال تصریح کرد: برادرانم استقلالی هستند،من سر لجبازی پرسپولیسی شدم اما علاقه مند به استقلال بودم تا اینکه امسال به این نتیجه رسیدم به تیم مورد علاقه ام استقلال برگردم.

گفتنی است؛ عوامل برنامه «فوتبالیسم»‌ سعید پروینی تهیه‌کننده ،امیرعلی نبویان مجری، مشاور هنری محمد بحرانی، سرپرست نویسندگان امیر وفا، نویسنده علی جعفر آبادی، سردبیر امرحسین تمنایی ، طراح دکور پیمان قانع ،حسین حاتمی نورپردازی ، سعید احمدی صدابردار هستند.


کد مطلب: 362238

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/362238/بازگشت-مجری-پرطرفدار-یک-برنامه-فوتبالی-تلویزیون

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com