کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار ویژه آمل اعلام کرد

برخورد جدی با گران‌فروشان و سودجویان در آمل/ بازرسی مستمر ۵ نهاد در بازار

28 تير 1397 ساعت 14:00

فرماندار ویژه آمل با اشاره به تشکیل اکیپ‌های ویژه گشت تنظیم بازار و نظارت بر قیمت اجناس در آمل، گفت: با گران‌فروشان در آمل برخورد جدی شده و علاوه بر پلمپ مغازه بنری هم مبنی بر اینکه این شخص گران فروش است بر سر در مغازه نصب می‌شود.


به گزارش بلاغ، سیدجعفر رسولی بعد از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار با اشاره به تشکیل اکیپ‌های ویژه گشت تنظیم بازار و نظارت بر قیمت اجناس در آمل، اظهار کرد: با گران‌فروشان در آمل برخورد جدی شده و علاوه بر پلمپ مغازه بنری هم مبنی بر اینکه این شخص گران فروش است بر سر در مغازه نصب می‌شود.

وی با اشاره به افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت گوشت در آمل تاکید کرد: گوشت منجمدی که در سطح شهر قرار است توزیع شود در تمامی نقاط شهر به فروش برسد و توسط افرادی خاص توزیع نشود.


فرماندار ویژه آمل خواستار بررسی روزانه پرونده‌های متخلفان در آمل شد و عنوان کرد: تشکیل جلسه کمیته تنظیم بازار در آمل لازم است و باید وقت ویژه‌ای در این مورد در نظر گرفت.

رسولی قیمت گوشت 60 هزار تومانی را متعادل ندانست و ادامه داد: نباید کار در آمل به جایی برسد که قیمت یک جنس در یک فاصله دارای 2 قیمت باشد و با متخلف این حوزه باید برخورد جدی شود.

وی با بیان اینکه بازرسان باید بر فاکتورهای مغازه داران نظارت کنند، تصریح کرد: پیش آمده که کالا را از گذشته دارند و ناگهان آن جنس گران می‌شود و شخص هم همان کالا را گران می‌فروشد، این تخلف است.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: بازاریان آمل طی نامه‌ای برائت خود را از اتفاقات اخیر بازار تهران اعلام کردند که باید قدر بازاریان آمل را دانست و در جهت حل مشکلات آنها قدم برداشت.

چنگیز فروزان، رییس اتاق صنعت، معدن و تجارت آمل در این جلسه با بیان اینکه نباید شرایط را حساس نشان داد، گفت: جنس به وفور در آمل یافت می‌شود و تنها برخی سودجویان در این بین شیطنت‌هایی می‌کنند، اما تمامی کالای مورد نیاز مردم به صورت کامل در بازار وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه بازرسان 5 نهاد در حال بازرسی بازار هستند،  ادامه داد: برای یکی از نانوایی‌های آزادپز در آمل مبلغ 107 میلیون تومان جریمه در نظر گرفتیم.

رئیس اتاق صنعت، معدن و تجارت آمل با اشاره به اینکه باید رایزنی‌هایی انجام شود تا انباری را برای غرب استان مازندران در نظر بگیرند، تاکید کرد: نیروهای بازرسی صنعت معدن و تجارت قراردادی هستند و تنها یک ماشین دارند و تحویل اجناس قاچاق به انبار داستان‌های خود را دارد.

فروزان با بیان اینکه از این پس صنف به صنف بازرسی انجام می‌شود، ادامه داد: نان هر روز صبح توسط اکیپ بازرسی صنعت معدن و تجارت بازرسی می‌شود.


وی در پایان گفت: اجرای مر قانون و تاکید بر آن تمام مشکلات بازار را حل می‌کند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 361791

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/361791/برخورد-جدی-گران-فروشان-سودجویان-آمل-بازرسی-مستمر-۵-نهاد-بازار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com