تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد مطلب : ۳۶۰۶۸
فدراسیون والیبال از بین ۶ سرمربی مطرح دنیا، سرمربی آینده تیم ملی ایران را انتخاب می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از سایت فدراسیون والیبال،  پس از قوت گرفتن احتمال جدایی خولیو ولاسکو از ایران و پیوستن به تیم ملی آرژانتین، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت: پس از اصرار و خواهش آرژانتینی‌ها مبنی بر پیوستن ولاسکو به تیم ملی این کشور و ابراز تمایل ولاسکو از این موضوع، با مذاکراتی که با ربادنگو، ولاسکو و چند نفر دیگر انجام دادیم به گزینه‌های زیر رسیدیم و با اکثر آنها مستقیما مذاکره کردیم.
آناستازی: سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا از 2007 تا 2010 - سرمربی تیم ملی لهستان که با این تیم عناوینی چون نایب قهرمان جام جهانی 2011 – مدال برنز لیگ جهانی 2011 – قهرمان لیگ جهانی 2012 را بدست آورد.
مک کاچن: سرمربی نیوزلندی تیم ملی ایالات متحده که با این تیم در سال 2008 قهرمان المپیک و لیگ جهانی شد.
برناردی: بهترین بازیکن قرن والیبال دنیا از سوی FIVB ،‌ سرمربی سابق تیم ملی امید ایتالیا که با این تیم قهرمان اروپا شد،  سرمربی تیم جاستربسکی وژیل لهستان که با این تیم مقام دوم مسابقات باشگاه‌های جهان در سال 2011 را بدست آورد.
لوزانو: سرمربی سابق تیم ملی لهستان که با این تیم موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال 2006 شد، سرمربی سابق تیم ملی آلمان که با این تیم در سال 2009 قهرمان اروپا شد.
آلکنو: سرمربی سابق روسیه که با این تیم مدال طلای المپیک  2012 و مدال برنز المپیک 2008 را کسب کرد.
پرندی: سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و بلغارستان
رئیس فدراسیون والیبال افزود: نکاتی که برای ما حائز اهمیت است انگیزه و همخوانی تاکتیکی تمرینی و تیمی این مربیان با ولاسکو است چرا که با توجه به فاصله زمانی که تا مسابقات لیگ جهانی، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان داریم می بایست کسی را بیاوریم که علاوه بر اینکه در سطح ولاسکو یا بالاتراز او باشد، ادامه دهنده راه او نیز باشد. همچنین انگیزه و جنگندگی لازم را داشته باشد.
داورزنی با تاکید بر اینکه خولیو ولاسکو جمعه هفته آینده به ایران می آید، افزود: نمی‌خواهیم کسی را به زور نگه داریم. آقای ولاسکو روز جمعه 25 بهمن وارد تهران خواهد شد و ما مذاکرات نهایی را برای ماندن و رفتن او انجام می‌دهیم و در صورتی که صددرصد رفتنی شود، بلافاصله کار خود را با سرمربی جدید تیم ملی ایران آغاز خواهیم کرد. در روزهای آینده هم با یکی از شش گزینه نامبرده شده به توافق کامل می‌رسیم و نام او را اعلام خواهیم کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴