کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله توکل: نابودی اسرائیل وعده خداوند و آرامش جهانی در گرو این نابودی است

18 خرداد 1397 ساعت 0:39

نتیجه ظلم و فساد و نسل‌کشی، نابودی است و محو غده سرطانی اسرائیل حتمی و قطعی و نزدیک است.


به گزارش بلاغ، بمناسبت روز قدس، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان با صدور پیامی، روز قدس را روز اسلام و به صحنه آمدن مسلمانان و آزادگان جهان برای نابودی فرزند نامشروع نظام سلطه، اسرائیل غاصب و کودک‌ش دانست.

آیت الله توکل با اشاره به ظلم و نسل‌کشی توسط صهیونیست‌ها، نتیجه بیش از 70سال اشغال سرزمین فلسطین بویژه قدس شریف، نابودی اشغال‌گران صهیونیستی را وعده خداوند توصیف کرد و افزود: تداوم اشغال‌گری و ادامه ظلم و فساد صهیونیست‌ها بواسطه مزدوری برخی از سران مرتجع عرب و خیانت برخی از سازشکاران است و در انتفاضه‌های ملت فلسطین، عزم و اراده ملتی بپاخاسته و به ستوه درآمده بوضوح قابل مشاهده است.

وی کمک به ملت مظلوم فلسطین را وظیفه دینی و انسانی همه مسلمانان و انسان‌های باوجدان دانست و افزود: دفاع از ملت فلسطین و تلاش برای رهایی قبله اول مسلمین، وظیفه اصلی ما و عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران است.

استاد برجسته خارج فقه حوزه‌های علمیه، حضور در راهپیمایی روز قدس را نشانه اظهار همدردی و وفاداری به آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال را پرشورتر و باشکوهتر از سال‌های قبل برشمرد و گفت: ملت بزرگ ایران همصدا با مسلمانان سایر کشورها و ازادگان جهان در روز قدس پاسخ دندان‌شکنی به جسارت باند صهیونیستی حاکم بر امریکا در انتقال سفارتخانه‌شان به بیت‌المقدس را خواهند داد.


کد مطلب: 360620

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/360620/آیت-الله-توکل-نابودی-اسرائیل-وعده-خداوند-آرامش-جهانی-گرو-این

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com