رئیس‌ فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس:

31 تن از سران مفسد اقتصادی شناسایی شدند

تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد مطلب : ۳۵۹۰۷۲
رئیس ‌فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: 31 تن از سران مفسد اقتصادی کشور شناسایی شده و فهرستی از اسامی آنها در اختیار سران قوا قرار گرفته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، امیر خجسته در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه قوه قضائیه به صورت علنی با مفسدان اقتصادی برخورد کند، افزود: همچنین مجلس شورای اسلامی نیز باید گلوگاه و روزنه‌های تخلفات اقتصادی را ببندد.

خجسته اضافه کرد: شش هزار و 431 خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده بود که با رسانه‌ای شدن این موضوع برخی مطالب اینجانب را فاقد سندیت دانستند.

رئیس ‌فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی عنوان کردم سند قاچاق خودرو به کشور موجود و قابل ارایه است، آمار یاد شده، تایید شد.

وی اضافه کرد: با وجود حاشیه‌سازی‌ها، هم اینک فیلمی در زمینه قاچاق خودرو به داخل کشور توسط اینجانب منتشر شده است. نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه باید به معیشت مردم توجه شود، بیان کرد: 15 هزار میلیارد ریال سرمایه سرگردان در دست مردم وجود دارد. وی تاکید کرد: مردم در نحوه هزینه‌کرد این سرمایه، سرگران هستند در حالیکه اگر سه درصد این سرمایه به هر سمتی هدایت شود بحران ایجاد می‌کند.

خجسته با بیان اینکه شاهد رشد موسسات مشکل‌ساز بودیم، افزود: برای پایان دادن به تجمع سپرده‌گذاران و رفع مشکل این موسسات 200 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: همچنین به دولت اجازه داده شده است که بدهی خود به بخش خصوصی را از طریق تهاتر پرداخت کند.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح با همکاری بانک‌ها، 100 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به بخش خصوصی تسویه می‌شود.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت افزود: طبق اخبار موثق و مستند شماری از افرادی که اسفند 96 بازنشست شدند حدود 12 میلیارد ریال پاداش پایان خدمت دریافت کردند.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲