تاریخ انتشارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۳۵۹۰۵۳
منابع خبری می‌گویند، رئیس‌جمهور آمریکا پس از دیدار اخیرش با ولیعهد سعودی در توهینی آشکار، به کارکنان کاخ سفید گفته: «بن سلمان شپش دارد صندلی‌ها را تمیز کنید.»
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا را همه به عنوان شخصیتی «نژادپرست»، مغرور و فرصت‌طلب می‌شناسند. وی بارها علیه مسلمانان، مهاجران، رنگین‌پوستان مواضع به شدت نژادپرستانه گرفته و حتی سال گذشته پس از امضای قرارداد 110 میلیارد دلاری با عربستان از این اقدام خود علنا با عنوان «دوشیدن آل‌سعود» یاد کرد. حالا خبر رسیده که وی گفته بن سلمان ولیعهد سعودی شپش دارد.

پایگاه خبری «العهد» در گزارشی به نقل از منابعی در کاخ سفید که بیشتر رسانه‌ها آن را بازنشر داده‌اند اعلام کرده، «دونالد ترامپ»، پس از دیدار ماه گذشته میلادی با «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان، به کارکنان کاخ سفید گفته ممکن است بن سلمان شپش داشته باشد.

به گفته این منابع، پس از دیدار بن سلمان در ماه گذشته میلادی، ترامپ از کارکنان خود خواسته که صندلی‌ها و جاهایی را که بن سلمان روی آن نشسته یا به آن دست زده را برای پیدا کردن شپش بررسی کنند و به‌درستی تمیزش کنند. ترامپ این حرف را درباره کسی زده است که هنگام دیدار دو طرف، وی را «دوست» خود نامیده است.

کشورهای عربی باید به سوریه نیرو اعزام کنند
از سوی دیگر، ترامپ در دیدار با «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهور فرانسه، خواسته‌هایش از کشورهای عرب حوزه خلیج‌فارس را بار دیگر تکرار کرده و گفته:‌ «ما هفت تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کرده‌ایم و هنوز هیچ دستاوردی نداشته‌ایم. این کشورها بسیار ثروتمندند. باید کاری کنیم که آنها نیروهای‌شان را به سوریه بفرستند تا ما بتوانیم نیروهای‌ خود را به خانه بیاوریم.»
ترامپ به‌خوبی می‌داند که بن سلمان تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد او گذاشته و چاره‌ای جز راضی نگه داشتن او ندارد و بنابراین از توهین به او ترسی ندارد. او بارها در رسانه‌ها از واژه «دوشیدن» در مورد عربستان استفاده کرده است و این خاندان را با گاو مقایسه کرده و گفته، پس از خشک شدن شیر این گاوها، باید آنها را ذبح کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴