تاریخ انتشاريکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۳۵۸۹۱۳
دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکيد کرد، موشک‌هاي مقاومت لبنان قادرند هر نقطه اي را در فلسطين‌اشغالي هدف قرار دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سید حسن نصرالله طی سخناني از طريق ويدئو کنفرانس برای شرکت کنندگان در تجمع انتخاباتي جنوب بيروت ، تاکيد کرد که موشک هاي مقاومت لبنان قادر خواهند بود هر نقطه اي را در فلسطين‌اشغالي هدف قرار دهند. ما هيچ وقت مقاومت را رها نخواهيم کرد. مقاومت ما هرگز قابل مبادله نيست و به معناي بقا و وجود و کرامت ما است.

نصرالله اظهار داشت: گزينه مقاومت در لبنان معادله بازدارندگي در برابر دشمن اسرائيلي را به اثبات رساند.

وی شهر صور را شهر همزيستي مسالمت آميز و مقاومت در برابر‌اشغالگري دانست و گفت دشمن اسرائيلي در آغاز تجاوز به لبنان ، قصد داشت فرمانده نظامي حزب‌الله را با بمباران مقر فرماندهي او در شهر صور ترور کند ، اما به خاطر پايداري مقاومت (در دو بخش)نظامي و سياسي ، اسرائیل مجبور شد با توسل به مجامع بين المللي، جنگ را به پايان برساند.

وی درخصوص مخالفان داخلی مقاومت نیز گفت: جرم ما اين است که سلاح بر دوش گرفته‌ايم تا از حاکميت و تماميت ارضي کشورمان دفاع کنيم. تنها جايگزين مقاومت؛ مرگ و تسليم در برابر صهيونيست‌ها خواهد بود و اين به معناي تداوم‌اشغالگري است.

دبيرکل حزب‌الله لبنان گفت :امام موسي صدر در طول 15 سال همواره از حکومت لبنان مي‌خواست براي رويارويي با تجاوزات اسرائيل به لبنان، مداخله کند و در نتيجه مجبور به تاسيس گروه هاي مقاومت شد.

وی گفت : انتخابات پارلماني در ششم ماه مه (شانزدهم ارديبهشت) به مثابه پيامي براي پايبندي به مقاومت و دست برنداشتن از آن است.
منبع : خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴