تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
کد مطلب : ۳۵۸۳۸۴
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار با اشاره به آمار مسافران ویزیت شده، گفت: ۶۱۴ مسافر در ایام نوروز به این بیمارستان مراجعه و مورد ویزیت پزشکان قرار گرفته و همچنین ۳۲ مسافر بستری شدند.
۰
plusresetminus
مراجعه بیش از ۶۰۰ مسافر در ایام نوروز به بیمارستان امام فریدونکنار
به گزارش بلاغ به نقل از بصیرنیوز، سیدمحمدحسن‌ ساتری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ایام نوروز ۸ هزار و ۲۸۸ نفر بیمار در اورژانس بیمارستان امام ویزیت شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۶۷۲ بیمار در ایام نوروز به صورت سرپایی در بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار درمان شدند.
 
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار با اشاره به بیماران تصادفی پذیرش شده، تصریح کرد: در ایام نوروز تعداد ۸۷ نفر از مصدومان که در تصادفات دچار حادثه شده بودند برای درمان به این بیمارستان منتقل شدند که یک مورد منجر به فوت شد.
 
این مسئول افزود: پزشکان بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار در تعطیلات نوروزی ۴۹ جراحی، ۱۲ سزارین و ۶ مورد زایمان طبیعی را انجام داده‌اند.
 
ساتری یادآور شد: فوتی ناشی از سایر بیماری‌ها در بخش اورژانس و دیگر بخش‌های بیمارستان امام خمینی(ره) فریدونکنار ۱۲ مورد بوده است.
 
وی با اشاره به آمار مسافران ویزیت شده، گفت: ۶۱۴ مسافر در ایام نوروز به این بیمارستان مراجعه و مورد ویزیت پزشکان قرار گرفته و همچنین ۳۲ مسافر بستری شدند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴