تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۳۵۸۳۲۲
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دشمن‌شناسی و دشمن را دیدن در شرایط بسیار حساس و پیچیده کنونی که جبهه دشمن درصدد زمین زدن انقلاب با ترفندهای مختلف از جمله بهره‌گیری از انقلابیون سابق است، از مهم‌ترین الزامات پاسداری در عصر حاضر است.
۰
plusresetminus
دشمن درصدد زمین زدن انقلاب با بهره‌گیری از انقلابیون سابق است
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در دیدار نوروزی فرماندهان، مسئولین و کارکنان حوزه مرکزی و رده‌های سپاه مستقر در تهران شناخت الزامات پاسداری را امری ضروری قلمداد و افزود: بصیرت دینی و مشخصه‌ها و مؤلفه‌های آنکه بصیرت سیاسی بخشی از آن است در کنار روحیه جهادی و انقلابی‌گری و مردمداری از مهمترین الزامات پاسداری است.
وی معنویت و تولی و تبری نسبت به ولایت ائمه اطهار(ع) و رهبری معظم انقلاب که تبلور ولایت ائمه است را از دیگر الزامات پاسداری برشمرد و خاطرنشان کرد: کفر به طاغوت و ایمان به خداوند از لوازم پاسداری حقیقی از اسلام است.
نماینده ولی فقیه در سپاه، بصیرت و اشراف بر واقعیات و شناخت تهدیدها و خطرهای جبهه دشمن را امری مهم و غفلت‌ناپذیر توصیف کرد و گفت: دشمن شناسی و دشمن را دیدن در شرایط بسیار حساس و پیچیده کنونی که جبهه دشمن درصدد زمین زدن انقلاب با ترفندهای مختلف از جمله بهره‌گیری از انقلابیون سابق است، از مهم‌ترین الزامات پاسداری در عصر حاضر است.
وی در پایان وحدت، محبت، اخوت، روح همکاری و حمایت و امر به معروف و نهی از منکر در عرصه پاسداری از انقلاب را نشانه‌های موفقیت پاسداران انقلاب اسلامی در این مجموعه ارزشی و انقلابی معرفی و یادآور شد: در شرایطی که همه می‌خواهند «آزاد» باشند، باید تلاش کنیم «عبد» خدا باشیم و تحت لوای مقام عظمای ولایت و رهبری انقلاب، آنچه می‌تواند مقدمات ظهور و تجلی ولایت و حاکمیت خدا را فراهم و محقق سازد دنبال کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴