کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اوقاف جویبار:

8 بقعه متبرکه جویبار میزبان طرح آرامش بهاری است

29 اسفند 1396 ساعت 16:05

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان جویبار گفت: طرح آرامش بهاری در 8 بقعه متبرکه شهرستان جویبار باهدف خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اجرا می‌شود.


به گزارش بلاغ به نقل از جویباران، حجت‌الاسلام رضا یوسفی با بیان اینکه امسال هفتمین سال اجرای طرح آرامش بهاری اوقاف مازندران است، اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ در بقاع متبرکه جویبار اجرا می‌‌شود.

وی افزود: این طرح در هشت بقعه متبرکه شهرستان جویبار باهدف خدمات‌رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با توجه به منویات رهبری معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و نشر معارف اسلامی، باور‌های دینی و سبک زندگی اسلامی اجرا می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه جویبار بابیان اینکه مراسم سال‌تحویل و آغاز سال نو در یکی از بقاع متبرکه جویبار اجرا می‌شود، تصریح کرد: مراسم سال‌تحویل در شهرستان جویبار در امامزاده سید زین‌العابدین برگزار می‌‌شود.

یوسفی از اعزام روحانیون مبلغ بومی و غیربومی در امامزاده‌های جویبار خبر داد و گفت: مبلغین در دو دوره اعزام می‌‌شوند که اولین دوره از ۲۸ اسفند ۹۶ تا ۶ فروردین ۹۷ و دومین گروه از ۷ تا ۱۵ فروردین اعزام می‌‌شوند.

وی اظهار کرد: در طرح آرامش بهاری تحول معنوی با پرداختن به سیره امام هادی علیه‌السلام هدف نهایی اجرای این طرح است و تا ۱۵ فروردین طرح آرامش بهاری ادامه دارد.


کد مطلب: 357197

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/357197/8-بقعه-متبرکه-جویبار-میزبان-طرح-آرامش-بهاری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com